جستجو
Close this search box.

مرکز حمایتگر پزشکی در ایلی نوی

مرکز حمایتگر پزشکی در ایلی نوی بهبود دسترسی بیماران، تداوم درارائه مراقبتها و افزایش کارایی را به کمک پیوستن ساختمان جدید به بیمارستان فعلی محقق کرده است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

مرکز مراقبتهای پیشرفته که فضایی به ارزش 180 میلیون دلار و مساحت 166 هزار فوت مربع در سه طبقه در مرکز حمایتگر پزشکی ایلی نوی واقع شده است. این مرکز، بهبود دسترسی بیماران، تداوم در ارائه مراقبتها و افزایش کارایی موثر را به کمک پیوستن ساختمان جدید به بیمارستان فعلی انجام داده است.
طراحی این مرکز، نیاز به تجربه های مراقبتهای سلامتی را توسط خلق فضایی فیزیکی که باز، دعوت کننده و در برگیرنده قواعد فضاسازی، نور و جمع پذیری باشد، به طور روشن بیان می کند. یک آتریوم شیشه ای سه طبقه، به ورودی اصلی بخش تجهیزات تاکید می کند. نمای شیشه ای منحنی، که سراسر بخش جنوبی را پوشانده از سیستم سایبانهای غیرفعال خورشیدی در فضای داخلی برخوردار است که نور طبیعی را فیلتر کرده و گرمای ناشی از تابش خورشید را کاهش می دهد. راهروهای عمومی با صندلیهای قابل دسترس برای همه و فضاهای انتظار تجهیز شده که در طول مسیر اصلی منحنی شکل برای رفت و آمد جای گرفته و یک سیستم مسیریابی برای هدایت آسان بیماران و مردم خلق شده که ساختمان جدید را به بیمارستان اصلی متصل می کند. فضاهای مراقبت از بیماران جراحی شده در طول روز، نور غیرمستقیم را از طریق بخشهای شیشه ای در اختلاف ارتفاعهای سقف دریافت کرده و بخش تزریقات بیماران سرطانی به باغی عمومی در قسمت شمالی ساختمان مشرف می شود.

مرکز حمایتگر پزشکی در ایلی نوی

برای طراحی مجتمع ساختمانی به این سبک، هماهنگی بین داشتن ساختمانی با کارایی بالا و مطابق با زمانبندی و بودجه معین شده، بسیار ضروری است. مرکز مراقبتهای پیشرفته با استفاده از نسخه ای سفارشی از رویکرد تحویل یکپارچه پروژه ساخته شده که علاوه بر ادغام گروههای طراحی و ساخت پروژه، همکاری و ارتباطات گروهی را در طول دوره اجرای پروژه ارتقاء داده است.
این مرکز، مقصدی برای افراد به عنوان مرجع سلامت جامعه ایجاد کرده که نقش مدیریتی مرکز پزشکی ایلی نوی را در مجموعه ارتقاء داده و به طور همزمان، فضای فیزیکی و وید مجموعه را با تجهیزات پزشکی روز دنیا پر می کند. پروژه طراحی و ساخت این بنای جدید، فرصتی برای خلق اثری شاخص برای مرکز پزشکی ایلی نوی همراه با مشارکت فعال هم در محوطه و هم در بافت مجاور فراهم کرد.
مرکز پزشکی ایلی نوی به عنوان اولین بیمارستان در شیکاگو که موفق به دریافت نشان ستاره دار انرژی از آژانس محافظت از محیط زیست شده، همیشه در حمایت از محیط زیست پیش قدم بوده است. این مرکز، گواهی نقره ای LEED را (پیشرو در طراحی محیطی و انرژی) برای مراقبتهای سلامتی و بهداشتی به دست آورده است. سیستم رتبه بندی ساخت و ساز و بازسازیهای ساختمانی جدید، سلامت انسان و محیط زیست را در محیطی با کارکرد درمانی ارتقاء داده است.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *