مطابق با یک مطالعه قوم نگاری در مریلند و کلرادو، حیاط سبز مدارس می تواند منجر به کاهش استرس، افزایش انعطاف پذیری، ایجاد شایستگی و مهارت و همچنین افزایش تمرکز در دانش آموزان 6 تا 18 ساله شود. این حیاط های سبز، دو هکتار منطقه پوشیده از درخت، یک چهارم هکتار کلاس های درسی در فضای باز و یک برنامه به منظور کاشت سبزیجات برای دانش آموزان دبیرستانی را در بر می گیرند.
گردآوری و ارائه: نورا وحیدیان
Source: Chawla, Louise, Kelly Keena, Illène Pevec, and Emily Stanley. (2014). Green schoolyards as havens from stress and resources for resilience in childhood and adolescence. Health & place, 28, 1-13.
با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.