• سامان قیدی
پروژه مینور پارادایس در نوآوری ایده نسبتاً موفق بوده اما در پاسخ به اقلیم ابتر مانده است و به جهت ایجاد زمینه بازتولید ایده باغ­ها در مناطق خشک قابل تحسین است.
  • محمد اکبریان
پارکهای پاپ آپ فضاهای نوآورانه و خلاقی هستند که استاتیک به نظر می رسند و می توانند اشکال بسیاری مانند کافه ها، کیوسک مجلات و غذاخوری کوچک را به خود بگیرند.
  • فاطمه رسولی زاده
طراحی زمینهای نمایشگاه بر اساس ایده شهرسازی موقت ایجاد و توسط یک سازه چادری که یک شکل بدوی و جهانی از معماری است که درباره نیازهای مشترک انسان در این سیاره صحبت می کند، یکپارچه شده است.
  • نیوشا نبی بخش
ایده غرفه لهستان در اکسپوی 2015 میلان، برگرفته از شکوفه زارها و باغ های میوه لهستان است که برای منظر و اقتصاد لهستان بسیار مهم و حیاتی است.
  • فاطمه زرینه زاد
غرفه برزیل دارای شبکه ای نرم و منعطف است که با هدف گرد هم آوردن مردم و تحریک کنجکاوی آنان طراحی شده است.
  • آناهیتا مدرک
آلمان از خود به عنوان منظری پرطراوت و حاصلخیز، پر از ایده هایی برای تغذیه ی آینده انسان، یاد می کند. این غرفه، ضمن دعوت مهمانان به فعالیت کردن، به وضوح اهمیت کردار با احترام با طبیعت را برای تهیه غذا در آینده ترسیم می کند
  • مینا لطف اللهی یقین
غرفه اتریش نمونه ای زنده از سیستم های مرکب را ایجاد کرده که طبیعت و تکنولوژی را در هم می آمیزند و تجربه ای خوشایند را ایجاد می کند.
  • علی اکبر خمسه عشری
پاویون چین با موضوع سرزمین امید اهمیت ویژه‌ای به محوطه خارجی داده و طراحی باغچه های گل و فضای نشستن در قسمتهای مختلف حس دعوت کنندگی ایجاد می کند.
  • زهرا ایلیاتی
بازدیدکنندگان در پاویون با پیروی از سفر زنبور عسل در میان چمنزارهای بریتانیا، تجربه ای منحصر به فرد را برای رسیدن به کندوی عسل پشت سر می گذارند.
  • محمدرضا مهربانی گلزار
اکسپو ۲۰۲۰ در شهر دبی فرصت مغتنمی است که اگر به نقش منظر در طرح ریزی آن دقت شود می توان شاهد بروز و تجلی «منظر نمایشگاهی» باشیم، عرصه ای که در آن معماران منظر، فضاهایی تعاملی، پایدار و خاطره انگیز می آفرینند.