جستجو
Close this search box.

تاثیر منظر طبیعی پیرامون مدارس بر عملکرد دانش آموزان

تحقیقات نشان می دهند که "نمرات" دانش آموزان مدارس تاثیر گرفته از مناظر طبیعی در آزمون های استاندارد همواره بالا بوده و مرتکب "رفتارهای جنایی کمتری" می شدند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


تاثیر منظر طبیعی پیرامون مدارس بر عملکرد دانش آموزانتحقیقی که تاثیر “مناظر سبز و طبیعی” را بر “دانش آموزان دبیرستانی” مورد بررسی قرار داده، حاکی از آن است که “نمرات” این دانش آموزان در آزمون های استاندارد همواره بالا بوده، همچنین جزو “فارغ التحصیلان برتر” بودند و مرتکب “رفتارهای جنایی کمتری” می شدند. این مطالعه در سال 2010 بر روی 101 دبیرستان عمومی در جنوب شرقی میشیگان صورت گرفته و تجزیه و تحلیل ها بر پایه میزان ثبت نام ها، طول عمر ساختمان و سوابق دانش آموزان بوده است.

 گردآوری و ارائه: شیما طریقی اکبر


Source: Matusoka, Rodney H. (2010). Student Performance and High School Landscapes: Examining the Links. Landscape and Urban Planning 97, 4: 273-282.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *