جستجو
Close this search box.

مجموعه تجربه های آموزش معماری منظر در دانشگاههای مختلف جهان – جلسه اول: دانشگاه تورنتو

در نشست آموزش معماری منظر در دانشگاههای جهان، افشين اشعری، دانش آموخته دانشگاه تورنتو در مورد دروس رشته منظر، پروژه های درسی و موقعيتهای شغلی صحبت می كند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

معماری منظر در ایران رشته ای نوپا محسوب می شود. به همین جهت مقایسه بسیاری از ابعاد آن با دانشگاه های دیگر کشورها می تواند به شناساندن سطح این رشته در ایران و موضوعات مختلف مطرح در آموزش و همچنین فرصتهای شغلی بعد از تحصیل کمک نماید.
شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که رشته معماری منظر در دانشگاه های خارج از کشور چگونه تدریس و آموخته می شود؟ یا اینکه یک معمار منظر بعد از فراغت از تحصیل در چه حوزه هایی و با چه شیوه ای می تواند فعالیت کند؟ یا راه های تحصیل در دانشگاه های خارجی چیست؟
اگر به دنبال پاسخ سوالاتی از این دست هستید، اولین نشست از سری نشست های تجربه های آموزش معماری منظر در دانشگاه های مختلف جهان را از دست ندهید.
مجموعه تجربه های آموزش معماری منظر در دانشگاههای مختلف جهان - جلسه اول: دانشگاه تورنتواولين نشست از سری تجربه های آموزش معماری منظر در دانشگاه های مختلف جهان، با موضوع “آموزش معماری منظر در دانشگاه تورنتو” برگزار می شود. در اين نشست افشين اشعری، دانش آموخته دانشگاه تورنتو، در خصوص دانشگاه تورنتو، دروس دانشگاهي رشته منظر، پروژه های درسي و موقعيتهای شغلي را بيان می كند.
موضوعات زیر در این نشست مطرح خواهند شد:

  • معرفی دانشگاه
  • چارت درسی
  • روند طراحی در طول ترم های دانشگاهی
  • تبیین و توضیح پروژه های اجرایی
  • نرم افزارهای کاربردی
  • فرصتهای شغلی

اين سخنرانی روز يكشنبه ٢٩ مرداد در خانه گفتمان شهر و معماری (خانه وارطان) به آدرس میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک 514 از ساعت ١٧ لغايت ٢٠ برگزار می شود. جهت شركت در اين برنامه می توانید از طریق فرم زیر اقدام به ثبت نام نمایید. شايان ذكر است كه به دليل محدوديت فضا، ثبت نام زود هنگام اولويت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *