جستجو
Close this search box.

پارکینگهای زیر باغچه ای

پارکینگهای زیر باغچه ای با استفاده از آسانسور، علاوه بر تامین امنیت اتومبیل، به مردم امکان لذت بردن از فضای آزاد شده برای باغچه کنار خیابان را می دهند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

پارکینگهای خارج از خیابان، فضای زیادی از باغچه های مقابل ساختمان را استفاده می کنند. چرا ما باید ارتباط با طبیعت را با پارک کردن خودرو مقابل درب منزل از بین ببریم؟ یک خانواده اهل غرب لندن این مشکل را به روش جالب و متفاوت حل کردند. باغچه مقابل خانه آنها امکان زیادی برای ایجاد یک فضای زیبا را داشت، آنها می خواستند که امنیت ماشین شان نیز تأمین گردد. فلمونس وارلند موقعیت مناسبی برای ارایه طرح شان به عنوان طرح حرفه ای یافتند.
تمرکز طرح مفهومی آنها روی یک ایده خلاقانه بود. چگونه می توان یک باغچه را با پارکینگ زیرزمینی که تنها در زمانی که به آن احتیاج است، قابل دسترس باشد، طراحی کرد؟ مردم می توانند از تمام فضای بیرونی برای لذت بردن از طبیعت استفاده کنند، در حالی که امنیت ماشین و تجهیزات انباری نیز تامین می شود. خوشبختانه، طراحان توانستند تکنولوژی مناسب و سازگار با طبیعت را پیدا کنند. سپس آنها پروژه را با سیستم بخصوص آسانسور پیشرفته برای متحول کردن نواحی پارکینگ شهری مجهز کردند.
ایده اصلی یک فضای دفن شده است که به عنوان یک پارکینگ قابل دسترس به وسیله یک سکوی متحرک بالا و پایین می رود. در این طرح دو سکوی متحرک وجود دارد، یکی برای سقف پارکینگ که همزمان به عنوان کف باغچه استفاده می شود و پایینی جایی است که ماشین پارک می شود. در مورد مشکلات طرح مثل باران، قطع برق، تعمیر و نگهداری این پارکینگ با بالاترین استانداردها طراحی شده است.
Off Street Parkingبرای ایجاد یک باغچه زیبا بدون تحت تأثیر قرار گرفتن توسط محدودیت های باغچه از یک بخش مستطیلی شکل روی سطح برای فضای آسانسور استفاده کردند. دیوارهای اطراف از یک سری الوارها تشکیل شده اند که باعث کاهش گرد و خاک و صداهای مزاحم می شوند و یک محیط شهری را با یک مکان زندگی هماهنگ می کند. برای استفاده از پارکینگ تنها باید یک دکمه را روی کنترل از راه دور فشار دهید و سی ثانیه بعد یک سکوی پارکینگ به روش هیدرولیک در سکوت، بالا می آید و ماشین برای رانندگی آماده خواهد بود.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *