تحقیقات نشان می دهند که "نمرات" دانش آموزان مدارس تاثیر گرفته از مناظر طبیعی در آزمون های استاندارد همواره بالا بوده و مرتکب "رفتارهای جنایی کمتری" می شدند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


تاثیر منظر طبیعی پیرامون مدارس بر عملکرد دانش آموزانتحقیقی که تاثیر “مناظر سبز و طبیعی” را بر “دانش آموزان دبیرستانی” مورد بررسی قرار داده، حاکی از آن است که “نمرات” این دانش آموزان در آزمون های استاندارد همواره بالا بوده، همچنین جزو “فارغ التحصیلان برتر” بودند و مرتکب “رفتارهای جنایی کمتری” می شدند. این مطالعه در سال 2010 بر روی 101 دبیرستان عمومی در جنوب شرقی میشیگان صورت گرفته و تجزیه و تحلیل ها بر پایه میزان ثبت نام ها، طول عمر ساختمان و سوابق دانش آموزان بوده است.

 گردآوری و ارائه: شیما طریقی اکبر


Source: Matusoka, Rodney H. (2010). Student Performance and High School Landscapes: Examining the Links. Landscape and Urban Planning 97, 4: 273-282.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *