تحقیقی که تاثیر “مناظر سبز و طبیعی” را بر “دانش آموزان دبیرستانی” مورد بررسی قرار داده، حاکی از آن است که “نمرات” این دانش آموزان در آزمون های استاندارد همواره بالا بوده، همچنین جزو “فارغ التحصیلان برتر” بودند و مرتکب “رفتارهای جنایی کمتری” می شدند. این مطالعه در سال 2010 بر روی 101 دبیرستان عمومی در جنوب شرقی میشیگان صورت گرفته و تجزیه و تحلیل ها بر پایه میزان ثبت نام ها، طول عمر ساختمان و سوابق دانش آموزان بوده است.

 گردآوری و ارائه: شیما طریقی اکبر


Source: Matusoka, Rodney H. (2010). Student Performance and High School Landscapes: Examining the Links. Landscape and Urban Planning 97, 4: 273-282.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

مطلب قبلیاز بین رفتن پرسپکتیو در محور باغ
مطلب بعدیافزایش خلاقیت عمومی به وسیله مبلمان شهری
دانشجوی کارشناسی ارشد معماری منظر دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید