وجود مناطق طبیعی پوشیده از درختان پیرامون مدارس دوره متوسطه در کانادا باعث شده تا دانش آموزان از لحاظ فیزیکی، فعالتر و پر جنب و جوش تر شوند. به ازای هر 5 درصدی که بر وسعت زمینهای پوشیده شده از درختان افزوده می شود، فعالیت فیزیکی دانش آموزان نیز در اوقات فراغت شان به میزان 5 درصد افزایش می یابد.

گردآوری و ارائه: مونا جدیدی


Source: Janssen, Ian, and Andrei Rosu. (2015). Undeveloped green space and free-time physical activity in 11 to 13-year-old children. International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity12(1), 26.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

مطلب قبلیطرح کنگو کوما برای استادیوم المپیک 2020 توکیو، جایگزین طرحی از زاها حدید
مطلب بعدیداستان عشق معماری منظر با آب در پارک دایانا
دانشجوی کارشناسی ارشد معماری منظر دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید