جستجو
Close this search box.

پل پیاده رو Wenduine

شکل مستحکم خرپاهای پل پیاده رو در Wenduine حس امنیت به دونده ها و عابران و گردشگرانی که ساکن این محیط دریایی شنی و گاهی بادخیز هستند می بخشد
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

پل پیاده رو در Wenduine، مسیری ایمن بر روی بزرگراه استانی و پر تردد و همینطور یک خط آهن دو طرفه ایجاد کرده است. در واقع  پلی بین پولدرها (در زبان هلندی به معنی زمین گرفته شده از دریا از طریق سد بندی) و تپه ها ایجادکرده و بخش مسکونی (اقامتگاه) را به ساحل متصل می کند. این سایت با منظری ساحلی از پولدرها و تپه های شنی و اقیانوس متمایز شده است. شکل مستحکم خرپاهای پل حس امنیت به دونده ها و عابران و گردشگرانی که ساکن این محیط دریایی، شنی و گاهی بادخیز هستند، می بخشد.

پل پیاده رو Wenduine

تپه تازه احداث شده، راهی طبیعی برای دسترسی به پل فراهم می کند. خود پل به وسیله چندین پایه بتنی، مستحکم و مستقر شده و اسکلت آن هم در چندین مقطع ساخته شده است. انتهای پیچیده خرپاها و جای گذاریهای تصادفی بست ها و اتصالات فراوان، سازه ای پیچیده و درهم بافته را تشکیل می دهد که حالت تصادفی بودن و بی نظمی را القاء می کند. از نظر مفهومی، چیدمان تیرهای چوبی و تکیه گاههای فلزی، شبیه به تکه های چوبی هستند که در کنار ساحل شسته شده اند.
پل پیاده رو Wenduineدر این حالت پل خود را به منظر تپه شنی پیوند داده است. جای گذاری سازه های چوبی نزدیک به همدیگر است و در جاهایی که کشش و فشار بالاست، تعدادشان بیشتر یا دو برابر شده است، مانند بالای ورودیها برای حفاظتاز پل و در فاصله بین ستونها. پی و استحکامات گذرگاه موجود نیز در زمان طراحی جدید مدنظر قرار گرفته شده بود. پل جدید به عنوان یک “نقطه عطف” واقعی، گردشگران را به سمت منظری پانورامیک و وسیع از تپه های شنی و دریا و پولدرهای Uitkerken (نام دهکده) هدایت می کند.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *