جستجو
Close this search box.

طرح زیرساختی الهام گرفته شده از اژدها برای هنگ کنگ

پروژه اتصال اژدها که از سنتهای محلی و شرایط جغرافیایی هنگ کنگ الهام گرفته، با ترکیب عناصر کهن و مدرن، راه ارتباطی و تجربه جدیدی برای عابرین ایجاد می کند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

شرکت طراحی M-CO طرح خود را برای “اتصال اژدها” ارائه داده است که طرحی جدید الهام گرفته شده از اژدها با کاربرد چندگانه در جنوب جزیره هنگ کنگ است. این طرح ظرفیت خدمت رسانی به بخش بزرگی از جامعه را داشته و شرایط بنای تاریخی محلی سد Tai Tam را که در ماه فوریه 2017 سالگرد 100 سالگی اش جشن گرفته شد را بهبود می بخشد.
این پروژه که از سنتهای محلی و شرایط جغرافیایی طبیعی هنگ کنگ الهام گرفته است، با ترکیب عناصر کهن و مدرن، راههای ارتباطی جدیدی را در میان شبکه راهها و مسیرهای پیاده روی در پارک Tai Tam ایجاد می کند که تجربه جدیدی برای عابرین بوده و زیرساختها را بهبود می بخشد. امید است به واسطه پروژه “اتصال اژدها” مشکلات موجود در زمینه حمل و نقل مانند مشکلات مربوط به ترافیک و امنیت گلوگاه ها و وقوع سیل به خاطر زه کشی قدیمی حل شود.
طرح زیرساختی الهام گرفته شده از اژدها برای هنگ کنگ
در این پروژه، فضایی برای دوچرخه سواری، مسیری با چشم اندازهای دیدنی برای پیاده روی، میدان (محل جمع شدن) کوهنوردان، ایوان هایی برای بازدیدکنندگان، تراسهایی برای مراسم مختلف و مسیرهایی عریض جهت عبور و توقف اتوبوسها و کامیونهای بزرگ در نظر گرفته شده است. نماینده دولت در منطقه با اشاره به تلاشهای نافرجام دولت برای مدت طولانی جهت برطرف کردن مشکلات ترافیک منطقه، این طرح  را پیشرو بوده و راه حلی استثنایی دانسته است.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *