جستجو
Close this search box.

تاثیر حفظ درختان کهنسال بر تنوع گونه پرندگان

بر اساس بررسیها در کویینزلند استرالیا، افزایش تعداد درختان کهنسال محلی که در توسعه اخیر در مسکن شهری حفاظت شده اند، راهی موثر برای افزایش تنوع پرندگان است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


riverbank-in-queenslandبر اساس بررسی هایی که در کویینزلند (Queensland) استرالیا انجام شده، افزایش تعداد درختان کهنسال محلی که در توسعه های اخیر در مسکن شهری، از آنها حفاظت شده راهی موثر برای افزایش تنوع پرندگان است. به طور کلی خیابان هایی که در آنها درختان کهنسال را حفظ کرده اند، اگر چه از تعداد پرندگان کمتری برخوردار هستند، اما ترکیب گونه های جانوری مشابهی با پارک های شهری دارند.

گردآوری و ارائه: نورا وحیدیان


Source: Barth, Benjamin James, Sean Ian FitzGibbon, and Robbie Stuart Wilson. (2015). New urban developments that retain more remnant trees have greater bird diversity.Landscape and Urban Planning136, 122-129.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *