زمانی که از پنجره به طبیعت می نگرید، مشکلات با استرس کمتری نسبت به زمانی که تصویر طبیعت را از تلویزیونی با کیفیت بالا و نمایشگر پلاسما می بینید، حل می شوند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


looking-out-a-glass-window-at-nature

زمانی که از شیشه یک پنجره به طبیعت می نگرید، مسائل و مشکلات به صورت بهتر و با استرس کمتری حل می شوند نسبت به زمانی که تصویر طبیعت را به صورت واقعی از تلویزیونی با کیفیت بالا و نمایشگر پلاسما می بینید. همچنین نگاه به طبیعت با نمایشگر پلاسما نسبت به دیدن آن در یک دیوار خالی و سفید، در حل مشکلات، بهتر و بیشتر در انسان تاثیر می گذارد.

گردآوری و ارائه: شبنم محمدزاده


Source: Kahn, Peter H., Batya Friedman, Brian Gill, Jennifer Hagman, Rachel L. Severson, Nathan G. Freier, Erika N. Feldman, Sybil Carrère, and Anna Stolyar. (2008). A plasma display window? The shifting baseline problem in a technologically mediated natural world.Journal of Environmental Psychology28(2), 192-199.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *