reducing-the-crashesمطالعه معیارهای امنیت برای 13 خیابان در شهر نیویورک که بین سالهای 1998 و 2008 صورت گرفته، بیانگر این است که برنامه ریزی صحیح برای خیابانها، با کاستن از باندهای سواری برای اتومبیلها و افزودن به باندهای دوچرخه، میزان تصادفات را تا 67 درصد کاهش می دهد. همچنین ایجاد میدان دید بالا در گذرگاه های عابر پیاده، تصادفات عابرین پیاده را تا 48 درصد کاهش می دهد. سرعت گیرها و محدودیتهای کاهش سرعت تاثیرات محدودی بر میزان تصادفات داشته اند.

گردآوری و ارائه: شبنم محمدزاده


Source: Chen, Li, Cynthia Chen, Reid Ewing, Claire E. McKnight, Raghavan Srinivasan, and Matthew Roe. (2013). Safety countermeasures and crash reduction in New York City-Experience and lessons learnedAccident Analysis & Prevention50, 312-322.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

مطلب قبلیپروژه برنده مسابقه طراحی پارک مرکزی جدید در پراتو
مطلب بعدیافزایش تعاملات به وسیله انتخاب منظر دلخواه
کارشناسی ارشد معماری منظر دانشگاه تهران

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید