lunenburg-high-schoolطبق تحقیقی که در ۹۰۵ مدرسه راهنمایی در ماساچوست بین سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ انجام گرفته، دریافته اند مدرسه هایی که پیرامونشان فضای سبز بیشتری وجود دارد به خصوص در فصل بهار، در مقایسه با سایر مدارس در آزمونهای استاندارد ریاضی و انگلیسی حتی بعد از سازگاری با عوامل اجتماعی – اقتصادی از عملکرد بالایی برخوردارند.

گردآوری و ارائه: شبنم محمدزاده


Source: Wu, Chih-Da, Eileen McNeely, J. G. Cedeno-Laurent, Wen- Chi Pan, Gary Adamkiewicz, Francesca Dominici, Shih- Chun Candice Lung, Hueny- Jen Su, and John D. sPLENDER. (2014). Linking student performance in Massachusetts elementary schools with the “greenness” of school surroundings using remote sensing.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید