جستجو
Close this search box.

تاثیر زلالی و شفافیت آب در زمان بازدید از دریاچه

تحلیل اطلاعات تصاویر جغرافیایی و کیفیت آب دریاچه های مینسوتا و آیوا نشان داده که با افزایش هر یک متر شفافیت آب، مردم 56 دقیقه بیشتر در آنجا زمان می گذرانند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


water clarityصافی، شفافیت و زلالی آب با میزان بالای بازدیدها از دریاچه های مینسوتا (Minnesota) و آیوا (Iowa) در ارتباط است، این بازدیدها معمولاً با هدف تفریح و سرگرمی صورت می گیرند. مطابق با تحلیلی که از تصاویر جغرافیایی و اطلاعات مربوط به کیفیت آب به دست آمده، با افزایش هر یک متر از شفافیت و زلالی آب، مردم تمایل دارند تا 56 دقیقه بیشتر در دریاچه زمان سپری کنند.

گردآوری و ارائه: شبنم محمدزاده


Source: Keeler, Bonnie L., Spencer A. Wood, Stephen Polasky, Catherine Kling, Christopher T. Filstrup, and John A. Downing. (2015). Recreational demand for clean water: evidence from geotagged photographs by visitors to lakesFrontiers in Ecology and the Environment13(2), 76-81.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *