جستجو
Close this search box.

جزیره بریجی؛ سرزنده ترین مکان تفریحی کپنهاگ

جزیره بریجی به عنوان پربازدیدترین مکان شهر کپنهاگ، در گذشته مکانی نظامی، صنعتی و مسکونی بوده و پس از توسعه مجدد به یک بخش توریستی ـ تفریحی تبدیل شده است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

کپنهاگ یکی از سرزنده ترین شهرهای دنیا به شمار می آید. آنچه که این شهر را زنده و قابل زیستن کرده، مردمی هستند که در این فضا زندگی می کنند و به راحتی از زیبایی های آن استفاده می کنند.
جزیره بریجی به عنوان یکی از پربازدیدترین مکانهای کپنهاگ به شمار می آید، این جزیره در گذشته یک مکان نظامی، صنعتی و مسکونی بوده و پس از پروژه توسعه مجدد سال 2003 به یک شهر توریستی ـ تفریحی چند منظوره و متنوع تبدیل شد.
محلی قابل زندگی یا سرزنده است که در آن مردم احساس راحتی کرده و خود را جزیی از مکان حس کنند؛ حال ممکن است ساکن آنجا یا توریستی باشند که به آنجا سفر کرده است. افراد محلی و توریستها به صورت گروهی به بندر کپنهاگ می روند تا از محلهای تفریحی کنار بندر، برجهای شیرجه زنی و محوطه های چمن لذت ببرند. این جزیره فضای زیادی برای پیاده روی و دوچرخه سواری دارد و از مرکز شهر به راحتی قابل دسترس است. شهرداری برای توسعه منطقه ابتدا چاره ای برای کیفیت بد آب بندر اندیشید و به پاکسازی آن برای استفاده مجدد پرداخت. با وجود تمام تغییراتی که اعمال شد، شهر بافت تاریخی – صنعتی خودش را حفظ کرده که این موضوع نشان می دهد شهر در حال پیشرفت همچنان به آثار تاریخی خود توجه دارد.
Islands Bryggeجزیره بریجی توانسته است برخورد بین دوچرخه سوار و عابر پیاده را از طریق انتقال به کنار خیابان یا آب را تسهیل کند. در این جزیره خانواده ها می توانند برای پیک نیک بیرون بروند، گروه های دوستان برای دور هم جمع شدن آنجا را در نظر بگیرند و کودکان در اطراف بندر مشغول بازی باشند. هیچ استثنایی در این محل وجود ندارد و به افراد بستگی دارد که چگونه بخواهند از این مکان استفاده کنند. به همین دلیل این جزیره با تمام معیارهای مورد نظر برای یک شهر سرزنده و قابل زندگی مطابقت دارد.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *