جستجو
Close this search box.

تاسیس نخستین بیمارستان و مرکز تروما برای روستایی در فیلیپین

بیمارستان به بیماران در فیلیپین منظر بیرونی دلپذیررا عرضه می کند و با مجموعه ای از سایه بانهای مواج یک شکل معماری را در زمینه باز سبزرنگ به وجود می آورد.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

استودیو، کارگاه و اتاق فکر طرح CAZA مستقر در بروکلین (معماران کارلوس آرنایز)، برنامه های خود برای بیمارستان Juana Angara و یک بیمارستان هیبرید (پیوندی) و نمونه اولیه مرکز تروما واقع در روستای بالر فیلیپین را اعلام کرد. این پروژه به عنوان اولین بیمارستان عمومی ترکیبی و مرکز درمانی تروما در کشور، پشتیبانی پزشکی را در این منطقه دور افتاده به طور چشمگیر توسعه خواهد داد. فضای 6120 مترمربعی با ظرفیت روزانه 75 بیمار، انواع خدمات پزشکی از جمله بخشهای زایمان، تصویربرداری، اتاقهای عمل، یک کلیسای کوچک و یک رستوران را به طور برجسته نشان خواهد داد. بیمارستان به بیماران، یک حضور درمانی طبیعت را نیز مثل منظر بیرونی دلپذیر بالر عرضه خواهد کرد و تسهیلات را از طریق مجموعه ای از سایه بانهای مواج برجسته می کند که یک شکل معماری را در زمینه باز سبزرنگ به وجود می آورد.
تاسیس نخستین بیمارستان و مرکز تروما برای روستایی در فیلیپینبیمارستان برای ایجاد قابلیت انعطاف و تطبیق پذیری پیرامون یک شبکه 9 در 9 متر طرح ریزی می شود که انواع تشکیلات را برای بیمار و اتاقهای معاینه جای خواهد داد. یک ستون مرکزی و یکپارچه در سرتاسر بیمارستان، کارکنان سیار و تجهیزات پزشکی را به جریان می اندازد و یک مکانیزم تحویل سرویس متمرکز را ایجاد می کند. بیمارستان به عنوان یک طرح نمونه اولیه برای سایر مناطق روستایی با نیازهای بهداشت و درمان ترومای مشابه، یک طرح پیش ساخته و قابل تکرار خواهد بود. طرح ضمنی آن می تواند از طریق فضای خارجی و عمومی سفارشی در پاسخ به شرایط محلی خاص با سایر محیط ها تطبیق یابد. پروژه 8 میلیون دلاری در ماه مارس 2018 تکمیل شده است.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *