جستجو
Close this search box.

تبدیل آبراه به فضای عمومی در لیورپول

بازآفرینی بخشی از میراث حفاظت شهر؛ شامل فضای عمومی و گسترش نخستین و مهمترین کانال بزرگ شهری، لیورپول در انگلستان را بعد از نسلها درگیر کرده است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

بازآفرینی موفقیت آمیز 2.5 هکتار که بخشی از میراث حفاظت شده شهر است؛ شامل بازسازی کامل فضای عمومی و گسترش نخستین و مهمترین کانال بزرگ شهری، لیورپول در انگلستان را بعد از نسلها درگیر کرده است. نمایش رشته ‌ای از آبراه جدید از میان فضاهای عمومی توسط پله پله کردن آبراه باعث شده است تا آبراه مانند صحنه ‌ای پر از فعالیت به نظر برسد و همین امر باعث برجسته شدن آبراه شده است.
پروژه، فضای عمومی جذابی را برای گردشگران، مردم محلی و کارکنان ادارات و ارتباط بهتری را بین اسکله ‌های کناره‌ آب Merseyside ایجاد کرده است. پیش بینی شده است که هر ساله نزدیک به دویست هزار نفر به این کناره‌ آب معروف جذب می‌شوند. شرکت طراحی (aecoms)، نقشه اصلی و طراحی منظر را کامل کرده است.
تبدیل آبراه به فضای عمومی در لیورپولتغییر فضای عمومی در pier head نه تنها باعث بهتر شدن تمرکز بر روی گردشگری و رویدادهای عمومی لیورپول بود بلکه به عنوان کاتالیزور برای انرژیها و سرمایه‌گذاری جدید در شهر نیز بوده است.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *