جستجو
Close this search box.

طراحی خانه مسکونی با استفاده از ورقه های موجی شکل

گسترش دیوارها و ورقه های سقف، طراحی فضای داخلی را به محیط بیرون متصل می کند در حالی که اختلاف در ورقه های موجی شکل در چشم انداز ساخته شده، به خطوط ساختمان در سایت نظم می دهد و بدین ترتیب، فضای بیرونی خانه را همانند محیط داخلی تصاحب کرده است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

موقعیت مکانی خانه در یک شکاف با محیط بی واسطه ساخته شده است. از یک طرف، نوک درختان در ارتفاع نرده ها هستند و دید را محدود نمی کنند و از سوی دیگر، شبکه ای از شاخه ها یک فیلتر سراسری هستند که از طریق آن اتاق نشیمن پوشیده می شود. چارچوب بندی سقف سنگ محک است و ارائه میدان در نماهای سیاه عمق های ناحیه های مختلف یک ناحیه از محل را برای ساکنین درخشان می کند. در بعضی نقطه ها به دلیل شیب به طرف افق، خط افق در ساختمانها با کوهها در پس زمینه مخلوط می شود. از طرفی قابهای حیاط داخلی مواج هستند.
طراحی خانه مسکونی با استفاده از ورقه های موجی شکلتکرار دیوارهای با فاصله رابطه بین فضاها را بهبود می بخشد. گسترش دیوارها و ورقه های سقف، طراحی فضای داخلی را به محیط بیرون متصل می کند در حالی که اختلاف در ورقه های موجی شکل در چشم انداز ساخته شده، به خطوط ساختمان در سایت نظم می دهد و بدین ترتیب، فضای بیرونی خانه را همانند محیط داخلی تصاحب کرده است.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *