جستجو
Close this search box.

تاثیر باغچه های بارانی بر میزان هزینه ها و تاثیرات زیست محیطی

در اوهایو، باغچه های بارانی در مقایسه با زیرساختهای متعارف دیگر، منجر به کاهش 42 درصد از هزینه ها و 62 تا 98 درصد از تاثیرات زیست محیطی شده اند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


تاثیر باغچه های بارانی بر میزان هزینه ها و تاثیرات زیست محیطیدر شهر سینسیناتیِ اوهایو، باغچه های بارانی در مقایسه با زیرساختهای متعارفی که منجر به کاهش سرریزهای فاضلاب می شوند، منجر به کاهش 42 درصد از هزینه ها و همچنین کاهش 62 تا 98 درصد از تاثیرات زیست محیطی در چرخه حیات خود شده اند.

گردآوری و ارائه: شیوا افشاری


Source: Vineyard, Donald, Wesley W. Ingwersen, Troy R. Hawkins, Xiaobo Xue, Bayou Demeke, and William Shuster. (2015). Comparing Green and Grey Infrastructure Using Life Cycle Cost and Environmental Impact: A Rain Garden Case Study in Cincinnati, OH. Journal of the American Water Resources Association (JAWRA) 1–19.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *