جستجو
Close this search box.

سازه کندو، غرفه نمایشگاهی بریتانیا؛ برنده جایزه انجمن منظر در سال 2016

این پاویون در اصل برای اکسپوی 2015 میلان طراحی گردیده بود. سازه کندو به مدت دو سال به باغ گیاهشناسی کیو (Kew) در مرکز لندن به عنوان بخشی از یک فضای رویدادی بزرگ منتقل شده است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

پاویون نمایشگاهی شرکت معماری بریتانیایی BDP و ولفگانک بوترس (هنرمند برتر انگلیسی و دارنده جوایز طراحی فضاهای شهری عمومی و خصوصی)، به نام سازه کندو برنده جایزه انجمن طراحی منظر برای بهترین طراحی موقت منظر به عنوان بخشی از برنامه اهدای جوایز در سال 2016 در نظر گرفته شد.
هیئت داوران این جایزه، متوجه توانایی و شایستگی پروژه در تأثیرگذاری مقابل آن با سایت و محل بوده اند که ثابت نمود آنها تحت تأثیر کیفیت، سادگی طراحی و اجرای آن قرار گرفته اند. به ویژه آنکه روش و کارکرد طراحی با منظری نفوذپذیر به منظور تأمین زیبایی و زمینه اجرایی مناسب برای عملیات نصب و استفاده بلند مدت در آینده به عنوان عرصه آموزشی، نقطه ای روشن در طراحی آن است. ارسال اشتغالات و تعهدات به وسیله ایده موقتی روش جذابی است. این طرح از فرصت مختصر و موقت برای جای گذاری و ثبت درونی و اندیشمندانه با مقاصد کوتاه و بلند مدت منطقه بر حسب لزوم استفاده نموده است.
سازه کندو، غرفه نمایشگاهی بریتانیا؛ برنده جایزه انجمن منظر در سال 2016این پاویون در اصل برای اکسپوی 2015 میلان طراحی گردیده بود. سازه کندو به مدت دو سال به باغ گیاهشناسی کیو (Kew) در مرکز لندن به عنوان بخشی از یک فضای رویدادی بزرگ منتقل شده است. در طراحی این پاویون به منظور فراهم آوردن دید و منظری اجمالی برای بازدیدکنندگان به زندگی زنبورهای عسل کارگر از 169،300 قطعه آلومینیوم منحصربفرد مجهز به صدها لامپ LED استفاده شده است. همانطور که سبزه زاران اطراف سازه رشد و نمو می کنند، گونه های گیاهی مختلفی به گل می نشینند و با خود مناظر و صداهایی از زنبورهای عسل واقعی را به همراه آورده و لایه ای از تجربه های چندگانه حواس را به ارمغان می آورند.
هر ساله مؤسسه منظر جوایز طراحی منظر حرفه ای را به رسم احترام به خلاقانه ترین و نوآورانه ترین پروژه هایی تقدیم می کند که جایزه به این پروژه برای فرم دهی، بازسازی و احیاء و حفاظت از طبیعت و محیط زیست اختصاص یافته است. جوایز این مؤسسه در 16 دسته بندی موضوعی قرار می گیرد.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *