جستجو
Close this search box.

ویژگی دفاتر کار آینده؛ اجتناب از پلان باز و آوردن فضای سبز به داخل ساختمانها

رقابت برگزار شده توسط مجله محل کار آینده، شرکت کنندگان را برای ایده پردازی و نشان دادن تعبیر آنها از محل کار در ۱۵ سال آینده را به چالش کشید و از بین ۱۵۳ روش دو مورد برگزیده شد که با حفظ بسیاری از ساخت و سازها، روشهای مختلفی را با توجه به نیازهای منحصربفرد کارکنان ارائه می دهند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

رقابت برگزار شده توسط مجله محل کار آینده، شرکت کنندگان را برای ایده پردازی و نشان دادن تعبیر آنها از محل کار در ۱۵ سال آینده را به چالش کشید. روشهای هر یک از شرکت کنندگان متفاوت است و از بین ۱۵۳ روش نوآوری در چگونگی توسعه نمونه اولیه دفتر کار جدید با استفاده از ابتکار و خلاقیت دو مورد برگزیده شد که با حفظ بسیاری از ساخت و سازها، روشهای مختلفی را با توجه به نیازهای منحصربفرد کارکنان ارائه می دهند. برنده (Organic Grid +) و نفر دوم (Hybrid Office)، هر دو معماری در خور ساکنین را انعکاس می دهند.

طرح شرکت Organic Grid +

این شرکت برای تغییر منفی از کار در دفاتر باز الهام گرفته است. این طرح آسایش کارکنان را به عنوان اولویت خود در نظر می گیرد. امکانات ارگونومیک و قابلیت سفارش سازی فضاهای داخلی به خصوص از میز تلفن همراه و دیوارها بازتاب طرز فکر Cassidy (یکی از طراحان) است و اعتقاد دارد که کارکنان قلب یک کسب و کار بزرگ هستند و باید مراقبت شوند. این روش اجازه می دهد دفاتر برای انطباق نیازها به جای توابع  مختلفی که ممکن است به وجود آیند، آماده باشند.
ویژگی دفاتر کار آینده؛ اجتناب از پلان باز و آوردن فضای سبز به داخل ساختمانهابه علاوه یک طرح انعطاف پذیر (طرح آگاهی از سلامت) برای کمک به کم کردن روزهای بیماری و افزایش تمرکز و بهره وری مورد استقبال قرار گرفت. برای حفظ ذهنیت، باغ آسمان غذای تازه برای کارمندان و خنک کنندگی طبیعی و فیلتر صوتی در سراسر ساختمان را فراهم می کند. نفوذ فضای سبز به داخل ساختمان موجب استقبال بیشتر از فضای دلپذیر محل کار و در نهایت افزایش روحیه برای کسانی که در داخل هستند، می شود.

طرح شرکت Hybrid Office

این شرکت، طراحی باز دفتر را از بین برد و به جای آن محل اقامت برای رویارویی افراد درونگرا و برونگرا به طور یکسان فراهم آورد تا این افراد را به هم نزدیک کند. این طرز فکر، طراحی مناطق تعیین شده را برای کار مشترک (اشاره به کارمندان برونگرا) و دیگری برای آرام ساختن، کار فردی (برای کارکنان درونگرا) فراهم می آورد. ترکیب مبلمان و معماری به کارمندانی که به دنبال فرار از تیم فعال بزرگتر باشند، اجازه می دهد تا خلوت خود را به دست آورند. علاوه بر این، سنگینی فضای کاری دفتر به وسیله دستگاههای ارتباطی بی سیم برطرف خواهد شد. ایجاد تحرک و استراحت و فرار از یکنواختی کار ثابت با این تکنولوژی به وجود می آید. دستگاههای بی سیم برای تشویق همکاری کارکنان برای ارتباط بین دو طبقه و بخشهای ساختمان هستند.
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *