جستجو
Close this search box.

رابرت استیرن برنده مدال طلای AIA در سال 2017

مدال طلا انجمن AIA و انجمن دانشگاهی مدارس معماری (ACSA) که به فردی که یک دهه به شدت درگیر آموزش معماری بوده اهدا می شود، امسال به رابرت استیرن اعطا شده است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

پیرو اطلاعیه ای برنده مدال طلای جایزه AIA در سال 2017، برندگان موسسه معماری در بنیاد معماری امریکا (AIA) در سه بخش جوایز بین الملل معرفی شدند؛ جایزه C. Kempe، جایزه Topaz Medallion و جایزه Whitney M. Young Jr.
مدال طلا هر ساله توسط انجمن AIA و انجمن دانشگاهی مدارس معماری (ACSA) اعلام می شود و به فردی که یک دهه به شدت درگیر آموزش معماری بوده و در تدریس طیف گسترده ای از دانشجوها را تحت تاثیر قرار داده است، اهدا می شود. این جایزه امسال به رابرت استیرن اعطا شده است.
استیرن برای شغلهای دیگر خود به عنوان موسس شرکت معماری شخص اش و ریاست دانشگده معماری Yale که  20 سال در این جایگاه بوده زحمت بسیاری کشیده است. در اهدای جایزه AIA به تواناییهای چشمگیر و برجسته استیرن در نشان دادن اینکه معماری می تواند قدرتمند و الهام بخش باشد و با به کار بردن زمان و فرمها و تناسب در رسیدن به یک جهان مدرن نقش ایفا کند، مورد توجه بوده است.
رابرت استیرن برنده مدال طلای AIA در سال 2017جایزه Whitney M. Young Jr به معماران و سازمانهای که قهرمانانه طیف وسیعی از مسائل اجتماعی از جمله مسکن ارزان قیمت، گنجاندن اقلیتها و دسترسی برای معلولین را ارج می دهند، تعلق می گیرد. جایزه در سال 2017 به مرکز طراحی شرکت دیترویت (DCDC) برای کارهایی که در کاهش صدا برای همه ساکنین از طریق طراحی پروژه های گسترده در شهر خودش و سراسر کشور انجام داده، تعلق گرفته است.
شرکت DCDC قسمتی از برنامه خود را در مدرسه معماری دانشگاه دیترویت و مدلی از یک بیمارستان اجرا کرده و آنها را به 1 تا 4 دانشجوی کارآموز ارائه داده است تا 7 طرح تخصصی از راه حل نوآورانه معماری برای تقویت جوامع را ارائه دهند.
سومین جایزه یعنی جایزه C. Kemper در سال 2017 برای خدمات حرفه ای به Ronald Skaggs برای توانایی خارق العاده اش در استخدام مربیان و همکاری با سایر افراد در پروژه ها و رسیدن به اهداف اهداء شده است.
از دیگر دستاوردهای Skaggs می توان به گردآوری 76 رئیس دانشگاه در گنگره بین المللی AIA در سال 2000 و تاسیس اولین کمیسیون AIA و تقویت روابط با دیگر انجمنهای معماران حرفه ای در سراسر جهان اشاره کرد.
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *