جستجو
Close this search box.

تاثیر پیاده روی در محیط طبیعی بر میزان درگیری ذهنی افراد

نتایج پژوهشی حاکی از آن است که افرادی که 90 دقیقه "پیاده روی" در یک "محیط طبیعی" داشته اند، نسبت به افرادی که در یک "محیط شهری" رفت و آمد کرده اند، از میزان پایین "درگیری ذهنی" برخوردار بوده اند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


تاثیر پیاده روی در محیط طبیعی بر میزان درگیری ذهنی افرادنتایج پژوهشی حاکی از آن است که افرادی که 90 دقیقه “پیاده روی” در یک “محیط طبیعی” داشته اند، نسبت به افرادی که در یک “محیط شهری” رفت و آمد کرده اند، از میزان پایین “درگیری ذهنی” (تمرکز بر جنبه های منفی شخصیت خود) برخوردار بوده اند. اسکن مغز این افراد نشانگر تغییرات قابل مقایسه ای در رابطه با انواع فعالیتها بوده است.

گردآوری و ارائه: صدف قانع


Source: Bratman, Gregory N., J. Paul Hamilton, Kevin S. Hahn, Gretchen C. Daily, and James J. Gross. (2015). Nature experience reduces rumination and subgenual prefrontal cortex activation. Proceedings of the National Academy of Sciences, 201510459.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید. 

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *