جستجو
Close this search box.

مزایای وجود درختان در پنج شهر از ایالات متحده امریکا

ارزش مالی درختان در شهر بیشتر از هزینه نگهداری آنها است. در مطالعه پنج شهر در آمریکا، هر دلار سرمایه‌ گذاری شده، سودی معادل 1.37 تا 3.09 دلار داشته ‌است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


مزایای وجود درختان در پنج شهر از ایالات متحده امریکاارزش مالی درختان در شهر بیشتر از هزینه نگهداری آنها و سایر هزینه های مرتبط با آن است. در مطالعه پنج شهر در ایالات متحده امریکا، هر دلار سرمایه‌گذاری شده برای درختان، سودی معادل 1.37 تا 3.09 دلار داشته ‌است. مزایای وجود این درختان در سطح شهر، ذخیره انرژی، جذب دی‌اکسید کربن، کیفیت هوا، کاهش رواناب های سطحی و همچنین مزایای حاصل از افزایش ارزش املاک را در بر می گیرد.

گردآوری و ارائه: مریم طاهری


Source: McPherson, Greg, James R. Simpson, Paula J. Peper, Scott E. Maco, and Qingfu Xiao. (2005). Municipal forest benefits and costs in five U.S. cities. Journal of Forestry 103(8), 411-416.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *