جستجو
Close this search box.

برج 10 کالری کاری از استودیو سوپرماشین

نام این المان بر اساس انرژی که شخص برای بالارفتن از آن مصرف می کند، گذاشته شده است. بالارفتن از پایین تا بالای برج با سرعت نرمال 10 کالری انرژی مصرف می کند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

این پروژه قسمتی از جشن صدمین سالگرد گروه سیمان سیام (SCG)، بزرگترین تولید کننده مصالح ساختمانی در تایلند است. استودیو سوپر ماشین و دو معمار مشهور تایلندی دیگر برای پیشنهاد یک مرکز عمومی که به طور اختصاصی برای یک اجتماع در تایلند شناخته شود، انتخاب شدند. هر سه پروژه به طور کامل توسط (SCG) حمایت می شود. سایت در یک پارک عمومی ساحلی که سالها پیش در بنگ سائن، شهری ساحلی در 100 کیلومتری شرق بانکوک، ساخته شده، انتخاب شده است. سه بنا در همان منطقه ساخته می شوند؛ یک کتابخانه توسط گروه DBALP، یک غرفه چند منظوره توسط گروه DEPT و یک زمین بازی توسط استودیو سوپرماشین (supermachine).
پروژه با زیر سوال بردن کارایی زمینهای بازی عمومی امروزه، که جزو امکاناتی است برای نوجوانان به منظور گذران وقت فعالانه و منفعل رها کردن بزرگسالان، آغاز شد. والدین و فرزندان در یک فضا هستند اما رابطه آنها تا حدودی غیرطبیعی و ناخوشایند است.
برج 10 کالری کاری از استودیو سوپرماشینپیشنهاد آنها برای زمین بازی انجمن، یک توده از پلکان پر پیچ و خم است که امکانات بسیاری برای کودکان و بزرگسالان برای بالارفتن و صعود در اطراف را ارائه می دهد. بنا ترکیبی از دهها مسیر برای دوباره تعریف کردن روابط به خانواده ها ارائه می دهد. قایم موشک بازی کردن در پلکان پر پیچ و خم، فعالیتی است که به والدین اجازه می دهد وقت بیشتری با کودکان خود بگذرانند. نام برج بر اساس انرژی که شخص برای بالارفتن از آن مصرف می کند، گذاشته شده است. بالارفتن از پایین تا بالای برج با سرعت نرمال 10 کالری انرژی مصرف می کند.
با واقع شدن در میان ردیف درختان کنار پارک عمومی موجود، پلکان مارپیچ نقش یک برج مراقبت را ایفاء می کند که مشرف به فعالیتهای ورزشی که در پارک انجام می شود و کمی دورتر در دریا است. این برج همچنین به مزرعه جدید و موجود دید دارد. به مرور زمان برج در میان تاج درختان استتار شده و به مردم اجازه می دهد به بالا و پایین سفر کرده و رابطه خود با فضای سبز را کشف کنند.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *