جستجو
Close this search box.

پارک شهر داکلندز کاری از استودیو مالا

استودیو مالا مستر پلانی برای پیوند دادن عرصه های چندمنظوره، پارکهای موجود و بخش جدید پاویلیون M داکلندز با مجموعه ای از فضاهای تفریحی و باغی ارائه کرده است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

استودیو مالا، شرکت معماری منظر نوظهور، اقامتگاه جدیدی را برای پاویلیون M آماندا لوته در داکلندز ملبورن طراحی کرده است. مالا اخیرا یک مستر پلان به منظور تبدیل بخش شرقی متروک پارک داکلندز به یک مرکز تفریحی و فرهنگی پرطرفدار ارائه کرده است. طرح اصلی به دنبال پیوند دادن ساختمانهای عمومی، عرصه های چندمنظوره، هنرهای عمومی، پارکهای موجود و بخش جدید پاویلیون M با مجموعه ای از فضاهای تفریحی و باغی است.
پارک شهر داکلندز کاری از استودیو مالامستر پلان، یک پارک جدید، تجهیزات ورزشی در فضای باز، میزهای پینگ پنگ، فضاهای چند منظوره برای یوگا، ایروبیک و کلاسهای آموزشی شخصی، مسیرهای پیاده روی سخت و نرم و مأمن های کاملاً باغی شکل را پیشنهاد داده است. پیاده سازی بخش پاویلیون M نشان دهنده تکمیل مرحله اول مستر پلان است. هدف این طراحی تقویت و بر پا کردن پاویلیون M و موقعیت پارک جدید آن است. مواد و مصالح نمادین داکلندزی از قبیل بتن، فولاد و چوب، با چمنها و باغات بسیار سازگار هستند و از بازدیدکنندگان برای نشستن، غذا خوردن، خواندن، بازی و معاشرت در میان فشار و شلوغی شهر دعوت می کنند. در طول 15 سال گذشته، داکلندز ملبورن از یک محله صنعتی رها شده به یک مرکز جدید مسکونی، تجاری و ورزشی تبدیل شده است. احیای پارک داکلندز جدیدترین بخش پروژه نوسازی شهری را نشان می دهد و فضاهای عمومی دیگر مانند Victoria Green و Ron Barassi Snr را تحسین می کند.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *