جستجو
Close this search box.

مجتمع دانشگاهی تابمن کاری از گروه معماری مورفی

مجتمع آلفرد تابمن، ساختمان آزمایشگاهی را برای دانشگاه فنی لارنس در میشیگان و امکانات پیشرفته ای را برای رشته های مهندسی رباتیک، مهندس پزشکی، علوم زیستی و برنامه های مرتبط فراهم می کند.

مشخصات مطلب

مجتمع آلفرد تابمن، ساختمان آزمایشگاهی را برای دانشگاه فنی لارنس در میشیگان و امکانات پیشرفته ای را برای رشته های مهندسی رباتیک، مهندس پزشکی، علوم زیستی و برنامه های مرتبط فراهم می کند. طراحی ساختمان به گونه ای تکامل یافته تا قابلیت اتصال بین مهندسی و رشته های مختلف را دارا باشد؛ رشته هایی که پیش از این در ساختمانهای جداگانه ای قرار داشته اند. همچنین این ساختمان به منظور افزایش فرصت توسعه در نواحی موجود و آینده از اطراف دانشگاه طراحی شده است.

مجتمع دانشگاهی تابمن کاری از گروه معماری مورفی

مجتمع تابمن که در میان ساختمانهای اولیه ساخته شده است، تلاشی برای گسترش و نوسازی عمده مجموعه دانشگاهی است که به مناطق جدید پردیس، ساختمانها و امکانات دیگر برای خدمت به دانشجویان در حال رشد دانشگاه، اضافه خواهد شد. فضای انعطاف پذیر میانی به عنوان قلب مجتمع تابمن، یک سالن گسترده است که قابل تنظیم برای برگزاری بحثهای غیر رسمی، جلسات نقد و سخنرانی است. پوشش شیشه ای، نور را وارد این فضا می کند.

مجتمع دانشگاهی تابمن کاری از گروه معماری مورفی

مجموعه دانشگاهی تابمن

فراتر از اضافه کردن فضاهای مشترک انعطاف پذیر و امکانات آزمایشگاهی، فرصتهایی برای استفاده از شکل ساختمان جهت ایجاد یک محور جدید وجود داشت که ارتباط بین ساختمانهای موجود در دانشگاه و مناطق آتی را به عنوان یک پل بالا ببرد. فرم کشیده پل باعث افزایش حضور و نمایش دانشگاه از جاده اصلی مجاور می شود.
این مجموعه به وسیله یک پل به ساختمانهای مجاور متصل شده است. یک ورودی جدید و بزرگ با نفوذ کره در حال گردش به ساختمان ایجاد شده است. یک پاگرد اصلی و این ورودی یک مکان برای حیاط دانشگاه خلق می کنند.

∴ Archdaily.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *