جستجو
Close this search box.

تاثیر قطعه زمینهای سبز بر سلامت ساکنان

مطابق با تحلیلی در رابطه با تاثیر ایجاد فضای سبز در 4,436 قطعه زمین خالی در فیلادلفیا بین سالهای 1999 تا 2008 دریافتند که ایجاد زمینهای سبز با کاهش حداکثری استرس و افزایش فعالیتهای فیزیکی در بخشهای مختلف شهر مرتبط بوده است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


تاثیر قطعه زمینهای سبز بر سلامت ساکنانمطابق با تحلیلی در رابطه با تاثیر ایجاد فضای سبز در 4,436 قطعه زمین خالی در فیلادلفیا بین سالهای 1999 تا 2008 دریافتند که ایجاد فضای سبز در این زمینها با کاهش حداکثری استرس و افزایش فعالیتهای فیزیکی در بخشهای مختلف شهر مرتبط بوده است. این قطعه زمینهای سبز، مکانهای امنی هستند که ساکنان با حضور در آنها کمتر دچار استرس می شوند و این امکان را دارند که در محیطی پاک، امن و جذاب به انجام فعالیتهای فیزیکی بپردازند.  

گردآوری و ارائه: نورا وحیدیان


Source: Branas, Charles C., Rose A. Cheney, John M. MacDonald, Vicky W. Tam, Tara D. Jackson, and Thomas R. Ten Have. (2011). A Difference-in-Differences Analysis of Health, Safety, and Greening Vacant Urban SpaceAmerican Journal of Epidemiology, 174(11), 1296–1306.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

 فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *