جستجو
Close this search box.

طراحی اکوسیستم شهری در پارک شیرکوه

گروه معماران منظر TLS برکلی در مسابقه طراحی پارک شیرکوه در سوجو چین مطابق با دستورالعمل های کاری شهری دولت جدید، چین برنده شد.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

گروه معماران منظر TLS برکلی در مسابقه طراحی پارک شیرکوه در سوجو چین مطابق با دستورالعمل های کاری شهری دولت جدید، چین برنده شد. این دستورالعمل اولویت توسعه زیست محیطی و شهری و همچنین نو شدن شخصیت محلی فضاهای عمومی است. پارک شیرکوه اولین پروژه عمومی در مقیاس بزرگ خواهد بود که در راستای این ارزشها ساخته می شود و به عنوان هسته ای از یک مجوعه اکوسیستم شهری جدید پیش بینی شده است.
به همین منظور، پارک به قصد احیای محیط اطراف کوه، جنگل و محیط آبزی از طریق فرآیندهای طبیعی در سبک سنتی چینی شان شوئی، با یکی کردن کوه شیشان (شیر) و دریاچه شیشان، دریاچه شیشان دو برابر شده است و به طور چشمگیری در کیفیت آب به دلیل وجود یک حوضه پایدار جدید که آب باران را برداشت می کند؛ بهبود حاصل شده است و به طور طبیعی باعث تصفیه روان آب از منطقه توسعه می شود.
طراحی اکوسیستم شهری در پارک شیرکوهبه نظر می رسد در آینده پارک شیرکوه یکی از مناطق با فناوری پیشرفته و مورد اقبال عمومی در شهر سوجو خواهد بود. توسعه دهندگان امیدوار هستند که توجه به پارک در جهت پیشرفت طبیعت، یک نقطه کانونی با ارزش بالا در محیط شهری خود ایجاد خواهد کرد.
در 74 هکتار، پارکی در محل سابق پارک موزه و استخر ساخته خواهد شد و یک برنامه هنری عمومی با تاکید بر سنتهای فرهنگی و هنری محلی برپا خواهد کرد. شروع ساخت و ساز پارک در مارس 2017 برنامه ریزی شده است.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *