جستجو
Close this search box.

تاثیر مناظر طبیعی پیرامون آپارتمانها بر انضباط شخصی کودکان

مطابق با تحقيقی در شیکاگو، دخترانی که در آپارتمانهايی با مناظر طبیعی بیشتر و سبزتر زندگی می کنند، در آزمونهای مربوط به انضباط شخصی نمرات بهتری کسب می کنند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


تاثیر مناظر طبیعی پیرامون آپارتمانها بر انضباط شخصی کودکانمطابق با تحقيقي در رابطه با توسعه مسکن دولتي در شیکاگو، دخترانی که در آپارتمانهايی با مناظر طبیعی بیشتر و سبزتر زندگی می کنند، نسبت به افرادی که در آپارتمان هایی مشابه اما در زمین های لم یزرع و بدون هیچ گونه سبزینگی زندگی می کنند، در آزمونهای مربوط به انضباط شخصی نمرات بهتری کسب می کنند. این درحالی است که هیچ رابطه ای بین نمرات آزمون پسران و میزان سبزینگی و طبیعت پیرامون محل زندگی آنها مشاهده نشده است که به احتمال زیاد به این دلیل بوده که آنها زمان کمتری را در خانه و پیرامون آن سپری می کنند.

گردآوری و ارائه: مليكاسادات سيدعلی


Source: Taylor, Andrea Faber, Frances E. Kuo, and William C. Sullivan. (2002). Views of nature and self-discipline: Evidence from inner city children. Journal of Environmental Psychology, 22(1), 49-63.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

 فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *