جستجو
Close this search box.

تاثیر فضای باز و حفاظت از منابع طبیعی یک منطقه بر ارزش خانه ها

تحقيقي بر روی 6 منطقه در شهر سدار رپيدز در ايووا نشان می دهد که فضای باز 462 دلار به ارزش خانه های واقع در منطقه ای که طراحی در آن صورت گرفته، افزوده است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


تاثیر فضای باز و حفاظت از منابع طبیعی یک منطقه بر ارزش خانه هاطراحی در راستای حفظ منابع طبیعی و مناطق حساس از لحاظ اکولوژیکی مسلماً بر ارزش خانه ای که در آن منطقه واقع شده، تاثیرگذار است. در تحقيقي بر روی 6 منطقه در شهر سدار رپيدز (Cedar Rapids) در ايووا (Iowa)، فضای باز به طور میانگین 462 دلار به ارزش خانه های واقع در منطقه ای که طراحی در آنجا به صورت معمول و استاندارد صورت گرفته، افزوده است و 17082 دلار به ارزش خانه های واقع در منطقه ای افزوده که در طراحی آن منطقه توجه ویژه ای به حفظ منابع طبیعی موجود داشته اند.

گردآوری و ارائه: شبنم محمدزاده


Source: Bowman, Troy, Jan Thompson, and Joe Colletti. (2009). Valuation of open space and conservation features in residential subdivisions. Journal of Environmental Management 90(1), 321-330.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

 فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *