جستجو
Close this search box.

اوونس برو؛ مرکز کنوانسیون شهر دیویس

سایت این مرکز کنوانسیون جدید در ساحل رودخانه اوهایو، قبلاً توسط مهمانسرایی که شاهد اجرای برنامه توسط بسیاری از خوانندگان محبوب، در زمان پیش از جایگزین شدن این مرکز بود، اشغال شده بود. برای خدمت به این طیف گسترده فعالیتها، برنامه ها و رویدادها و همچنین ارائه ابزار مهم توسعه اقتصادی شهر، این مکان طراحی شد.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

اوونس برو (Owensboro) بخشی از شهر داویس (Daviess) در شمال مرکزی ایالت کنتاکی است. در زمان جنگهای داخلی آمریکا این شهر به عنوان بندر رودخانه نقشی اساسی داشت که این نقش تا به امروز نیز ادامه دارد. اطراف این شهر موجب ظهور سبک بلوگرس (Bluegrass) با شروع دهه های 1930 و 1940 تا به امروز در موسیقی آمریکا شد.
سایت این مرکز کنوانسیون جدید در ساحل رودخانه اوهایو، قبلاً توسط مهمانسرایی که شاهد اجرای برنامه توسط بسیاری از خوانندگان محبوب، در زمان پیش از جایگزین شدن این مرکز بود، اشغال شده بود. برای خدمت به این طیف گسترده فعالیتها، برنامه ها و رویدادها و همچنین ارائه ابزار مهم توسعه اقتصادی شهر، این مکان طراحی شد. این مرکز کنوانسیون جدید که شامل 3700 مترمربع فضای نمایشگاه، 2700 مترمربع فضای جلسه و لابی عمومی وسیع است، دارای خدمات و امکانات پشتیبانی نیز است.
اوونس برو؛ مرکز کنوانسیون شهر دیویساین بنا در دو طبقه سازماندهی شده است؛ با سالنی در طبقه همکف و سالن جلسه و امکانات پذیرایی در طبقه بالا، مجموعه هنرها به صورت چراغی دریایی بر روی رودخانه، سیگنالهایی خارق العاده از جاه طلبی این جامعه را نشان می دهد. در سالنهای نمایش و جلسات با استفاده از منظره خارجی به سوی رودخانه، فضایی متمایز ارائه شده است، در حالی که لابی ها چشم اندازی به سوی مرکز تاریخی شهر دارند.
مجموعه در پارکی تازه گسترش یافته در کنار رودخانه واقع شده است. سهولت پیوستن این مرکز به مرکز هنرهای نمایشی تازه تکمیل شده و موزه توسعه یافته بلوگرس در راستای احترام به سابقه قابل توجه آن در شهر شکل گرفته است و از امکانات رفاهی عمومی خارق العاده ای در مقیاس شهر بهره می برد.

توضیحات ساخت

پنل های آلومینیومی براق عمودی بر روی سطح خارجی و منتهی به بام، یادآور چوبهای برش خورده استفاده شده در انبارهای تنباکو هستند. برد مک وایرتر در این باره می گوید: «ما این شیوه اجرا را برای حفظ مقاومت خارجی بنا و دستیابی به سطح صاف و یکدست رویه ساختمان انتخاب کردیم. ما سعی کردیم این سطح صاف را ایجاد کنیم تا فرم عمودی آنها در نما اجازه دهد احساسی شبیه سطوح عمودی و چوبی برش خورده مورد استفاده در انبارها القاء شود. وقتی که خورشید به این سطوح می تابد، انعکاس عمودی نور را به وجود می آورد که بسیار شبیه بعضی از چوبهای برش خورده ای است که در انبارهای تنباکو می بینیم.»
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *