جستجو
Close this search box.

پروژه پردیس شماره 2 شرکت اپل کاری از نورمن فاستر

در حال حاضر 60% اتصالات خورشیدی پروژه پردیس شماره 2 شرکت اپل تکمیل شده که نشان از اتمام آن در سال 2017 بر اساس برنامه ریزی قبلی نورمن فاستر دارد.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

پس از به روز رسانی غیررسمی در آگوست 2016، ساختمان شماره 2 شرکت اپل وارد مراحل نهایی ساخت و ساز شده است. ویدئویی جدید از هواپیمای بدون سرنشین که توسط متیو رابرتز، فیلمبردار هوایی، گرفته شده، تکمیل نهایی امکانات “تحقیق و توسعه” و محدود شدن به وسیله یک سقف گسترده کارخانه ای را در این پروژه نشان می دهد.

پروژه پردیس شماره 2 شرکت اپل کاری از نورمن فاستر

“سقف تانتائو” در کیوسک امنیتی در محل قرار گرفته است و یک تلاش حماسی در محوطه سازی انجام گرفته است که هر دو در داخل حیاط سفینه شکل و در امتداد اموال عظیم شرکت صورت می گیرند. در حال حاضر تنها یک جرثقیل در محوطه نگهداری می شود و 60% اتصالات خورشیدی تکمیل شده، که نشان می دهد که تاریخ برنامه ریزی شده 2017 برای اتمام پروژه همچنان بر قوت خود باقی است.

پروژه پردیس شماره 2 شرکت اپل کاری از نورمن فاستر

علاوه بر این فیلم، مجموعه ای بزرگ از عکسها توسط وبلاگ فرانسوی مک جنریشن منتشر شده که روند ساخت و ساز را با جزئیات دقیقتر نشان می دهد. بر اساس سایت مذکور، این تصاویر برای اولین بار بین کارکنان اپل توزیع شده و یک پالت مصالح شامل فولاد ضد زنگ، سنگ مرمر و پانلهای شیشه ای بزرگ را نشان می داد. گزارش شده که عناصر مشخصی مانند سقف کیوسک امنیتی با استفاده از کامپوزیت فیبر کربن ساخته می شوند.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *