جستجو
Close this search box.

پروژه الب فیلارمونیک کاری از هرزوگ و دومورن

بنای کنسرت الب فیلارمونیک توسط هرزوگ و دومورن با سازه فوقانی شیشه ای بر فراز بنای تاریخی موزه جنگ در حاشیه رود الب طراحی و ساخته شد.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

پس از سالها انتظار، بنای کنسرت الب فیلارمونیک توسط هرزوگ و دومورن در هامبورگ آماده افتتاح شد. در 11 و 12 ژانویه سال 2017 افتتاح بزرگ توسط گروه ارکستر NDR الب فیلارمونیک برگزار شد و پس از آن سه هفته فستیوال توسط ارکستر سمفونی شیکاگو، ارکستر فیلارمونیک وین و گروه Einstürzende Neubauten از برلین برگزار شده است.
سازه فوقانی شیشه ای که بر فراز بنای تاریخی موزه جنگ (warehouse) در حاشیه رود الب اولین بار در سال 2003 طراحی شد اما افزایش هزینه ها و مشکلات قانونی که با پیمانکار پدید آمد باعث معلق ماندن پروژه گردید. در سال 2012، فیلارمونی موضوع دو سالانه ساختمانی ونیز قرار گرفت.
پروژه الب فیلارمونیک کاری از هرزوگ و دومورناکنون این پروژه که برای استفاده عموم آماده شده است، دارای سه سالن کنسرت، محوطه ای بزرگ جهت آموزش و تحصیلات موسیقی، منطقه جهت تماشای شهر با دید 360 درجه و یک هتل است. سالن اصلی که بزرگترین سالن کنسرت میان سه سالن محسوب می شود 2100 نفر را در خود جای می دهد و دارای طراحی کاملاً آکوستیک توسط شرکت آکوستیک بین المللی یاسوهیشای تویوتا است.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *