جستجو
Close this search box.

تبدیل گورستان قدیمی به پارک معاصر

پارک bunurong رسوم قدیمی گورستان را تغییر داد تا یک پارک معاصر برای همه اقشار و برای پیاده روی و بازی در کنار فضایی خاص برای یادبود درگذشتگان احداث شود.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

زمانی گورستان برای عده معدودی طراحی شده و تنها به گذشته توجه داشته است. پارک یادبود bunurong این رسوم را تغییر داد تا یک پارک عمومی معاصر برای همه اقشار و برای استفاده روزمره چون پیاده روی و بازی در کنار فضایی خاص برای یادبود درگذشتگان احداث شود.
استودیو ASPECT در همکاری با معماران BVN در زمینی به مساحت 11 هکتار شامل 80 هزار درخت و درختچه بومی، سه کلیسای کوچک، مراکز اداری و خدمات خاکسپاری، کافه، گلفروشی، مکانهایی برای اجرای مراسم مذاهب مختلف طراحی و اجرا کرده است.

تبدیل گورستان قدیمی به پارک معاصر

یادواره bunurong، منظر بی نظیر استرالیا را ارج نهاده و تنوع فرهنگ و مذهب های مختلف را پذیرفته تا مکانی با تجربه معاصر ارزشمند و خاص را به بیننده القاء کند. فضاهای سبز پارک هنوز به صورت کامل رشد نکرده اند، اما ساختار کلی طراحی قابل مشاهده است. فضا در سیطره بی زمانی قرار گرفته است. مجموعه ای از فضاها بیرونی برای رفت و آمد افراد داخل محوطه و به عنوان بخشی از برنامه یادبود در نظر گرفته شده است. این فضاها در گورستان موقعیتهای زیادی را برای بزرگداشت عزیزان از دست رفته فراهم می کنند. پارک یادمان Bunurong در استرالیا مجموعه ای منحصربفرد، معاصر و متمایز نسبت به گورستان های اروپایی و سنتی در ملبورن و سراسر استرالیا است.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *