جستجو
Close this search box.

عوامل موثر بر افزایش فعالیتهای فیزیکی

ایجاد و بهبود دسترسی به مکانهایی برای انجام فعالیتهای فیزیکی همچون مراکز تناسب اندام به همراه آموزش سلامتی در افزایش فعالیتهای فیزیکی تاثیرگذار است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


عوامل موثر بر افزایش فعالیتهای فیزیکی

مروری بر 10 پژوهش انجام گرفته، بیانگر این است که ایجاد و بهبود دسترسی به مکان هایی برای انجام فعالیتهای فیزیکی همچون مراکز تناسب اندام به همراه اطلاعاتی همچون نحوه استفاده از تجهیزات یا آموزش سلامتی در افزایش فعالیتهای فیزیکی تاثیرگذار است. در 5 پژوهش انجام گرفته در رابطه با میزان تغییرات در ظرفیت ورزش های هوازی، میانگین افزایش فعالیتهای فیزیکی 5.1 درصد بوده، در 2 پژوهش در رابطه با تغییراتِ میزان مصرف انرژی، میانگین افزایش 8.2 درصد بوده و در 5 پژوهش در رابطه با انجامِ مداوم فعالیتهای فیزیکی، میانگین افزایش آن ها 48.8 درصد بوده است.           

گردآوری و ارائه: شبنم محمدزاده


Source: Howze, Elizabeth H., Kenneth E. Powell, Elaine J. Stone, and Mummy W. Rajab. (2002). The effectiveness of interventions to increase physical activity: A systematic review. American Journal of Preventive Medicine, 22(4S), 73-107.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *