جستجو
Close this search box.

مزرعه های خورشیدی فرصتی بزرگ برای معماران منظر

زمینهای فراوانی در آمریکا به مزرعه های خورشیدی تبدیل خواهند شد. معماران منظر می توانند از طراحی ساده آنها فراتر رفته و نقش خود را در چرخه انرژی پیدا کنند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

واکنش مصرف کننده هنگامی که قیمتها به اندازه کافی کم شوند، به سرعت تغییر می کند. هم اکنون قیمت صفحات خورشیدی به طور بی سابقه ای کاهش یافته و انتظار می رود که نسل انرژی برای همیشه تغییر کند. دپارتمان انرژی ایالات متحده آمریکا پیش بینی می کند که صفحات خورشیدی درسال۲۰۲۰ بهایی معادل یک چهارم قیمت زمان حال را خواهند داشت. بر اساس یافته های محققان انگلیسی، صفحات خورشیدی می توانند هر ساله۱۰٪ هزینه خود را تا دهه بعدی کاهش دهند. با افزایش تقاضا وکاهش قیمتها، بازار انرژی تجدیدپذیر برای مالکین و تاجرین ملک می تواند بسیار درآمدزا باشد.

مزرعه های خورشیدی فرصتی بزرگ برای معماران منظر

مزرعه های خورشیدی

انتظار می رود تا سه سال آینده، 50 هزار هکتار زمین در ایالات متحده آمریکا با مدیریت، به مزرعه خورشیدی تبدیل شوند. ایالات و شرکتها، محرک افزایش تقاضا هستند. یک سرمایه گذار زیرک و توانا می تواند برای استفاده از زمین با پتانسیل کامل خود، معماران منظر را به کار بگیرد.
معماران منظر می توانند از طراحی ساده مزرعه های خورشیدی فراتر بروند. آنها می توانند نقش برجسته خود را در ردیف اول چرخه انرژی پیدا کنند؛ حتی معماران منظر شهری نیز می توانند در این حیطه قرار گیرند. بنا به گزارش ASLA درباره معماران منظر، استفاده از تکنولوژی سبز (پاک) در راههای جدید، ما را در خلق شهرهای پایدار آینده کمک خواهند کرد. در گزارش آنها به وضوح مشخص شده است که طرح کلی این فرصت چگونه می تواند باعث درآمد شود.
در تفکر ما به زودی خانه هایی با بازده انرژی خورشیدی ساخته خواهند شد. معماران این وظیفه را به عهده خواهند گرفت که از قرارگیری صحیح خانه برای استفاده از نور خورشید، توانایی سقف برای تحمل پانلهای PV، اتصال صحیح ترکیب کابلهای فتو ولتائیک به پانلها، اتصال کابلهای فشار متوسط به شبکه که از مشخصات اصلی طراحی اولیه هستند، اطمینان حاصل کنند. نورپردازی باغ نیز می تواند منابع انرژی مستقلی داشته باشد.
در حاضر، به نظر می رسد که مردم بیش از حد با پیامدهای تکنولوژیکی، محیطی و سیاسی انرژی خورشیدی گرفتار هستند. در طول این سالها همانگونه که انرژی خورشیدی و مزارع خورشیدی رایج تر شده اند، مصرف کنندگان می توانند توجه بیشتری به چالشهای طراحی منظر برای رونق انرژی داشته باشند.
در ضمن معماران منظر در حال پیشروی با این روند جدید هستند.، اکثر آنها هرگز در پروژه های انرژیهای تجدید پذیر به صورت انحصاری کار نکرده اند، اما معماران با استفاده از تجربیات خود می توانند شکل دهی به سیاستهای انرژی در سراسر جهان را شروع کنند. کارآفرینان زیرک، این کار را با بهره گیری از فرصتهای شغلی شروع می کنند. معماران می توانند با استفاده از دانش تخصصی این رشته، خود را آماده کنند و در نهایت خدمات خود را به شرکتها یا مصرف کنندگان که در واقع به دنبال راه حلهای دائمی برای رفع نیازهای انرژی خود هستند، ارائه کنند.
هدف از استفاده از انرژی خورشیدی این است که در طول مدت طولانی، تحولی را در مصرف انرژی به وجود آورد؛ اما گروههای خاصی از مردم هستند که می توانند به پیشروی این روند کمک کنند و این مدت زمان بهره گیری را کوتاه کنند، معماران منظر حرفه ای می توانند از این گروهها باشند.
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *