جستجو
Close this search box.

اشتباهات رایج دانشجویان معماری منظر و راههای اجتناب از آنها

این مطلب لیستی از اشتباهاتی است که معماران منظر مرتکب می شوند. با بررسی آنها، از تجربه ها درس بگیرید و روی فرصتهای از دست رفته دوباره سرمایه گذاری کنید.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

فرقی نمی کند که شما یک فارغ التحصیل معماری منظر باشید یا یک دانشجوی تازه وارد؛ این لیست نمای کلی از اشتباهاتی است که دانشجویان معماری منظر مرتکب می شوند و مهمتر از آن چگونگی پرهیز از آنها است. ممکن است شما نیز این اشتباهات را مرتکب شده باشید. با بررسی آنها، از تجربه ها درس بگیرید و روی فرصتهای از دست رفته دوباره سرمایه گذاری کنید.

توجه بیش از حد به تفکرات اساتید

اگر چه اساتید درجات عالی دارند و در دنیای حرفه ای زمان گذرانده اند ولی آنها تمام جواب ها را ندارند. نقادانه فکر کردن را یاد بگیرید و از به چالش کشیدن ایده هایی که فکر می کنید کار نمی کنند، نترسید.

اشتباهات رایج دانشجویان معماری منظر و راههای اجتناب از آنها

توجه بسیار کم به تفکرات اساتید

کلا افراط و تفریط در هر کاری خوب نیست. همانطور که در بالا اشاره شد، اساتید درجات عالی و تجربه کاری دارند. آنها می دانند در مورد چه چیزی حرف می زنند ولی شما نه. پس گوش دهید, یادداشت بردارید و از دانش آنها بهره ببرید.

عدم تشکیل شبکه با افراد حرفه ای

دانشگاه، فقط شما را از دنیای رقابتی امروز دور نگه می دارد. شرکتها به دنبال دانشجویانی که به دنبال کسب تجربه قبل از فارغ التحصیل شدن هستند، می گردند. همچنین شرکتها از افرادی تشکیل شده اند که خواهان کار با افرادی که می دانند و می توانند در کنار آنها بمانند هستند. یکی از بهترین راههای به دست آوردن شغل برقراری رابطه است. بنابراین دانشجویی که کنفرانس معماری منظر برگزار می کند یا در آن شرکت می کند، فرصت بزرگی برای برقراری ارتباط با افراد حرفه ای به دست می آورد.

اشتباهات رایج دانشجویان معماری منظر و راههای اجتناب از آنها

اجتناب از جامعه محلی و حرفه ای

سازمانهایی مثل جامعه آمریکایی معمار منظر (ASLA) وجود دارند تا امرار و معاش آینده شما را ممکن کنند. آنها اغلب یک هیات نظارت و هدایت کننده آزمونهای حرفه ای دارند و مهمتر از آن تهیه کننده فرصتهایی برای شما هستند تا با افراد حرفه ای رایج و سایر دانشجویان آشنا شوید.

اشتباهات رایج دانشجویان معماری منظر و راههای اجتناب از آنها

معماران متفکر، نادان هستند.

متاسفانه بعضی از دانشگاه ها و شرکتها هنوز هم دشمن پناه بردن به حرفه های دیگر طراحی هستند. کار خود را انجام دهید و این مدل رایج را محدود کنید. ما با معماران کار می کنیم و آنها چیزهای زیادی دارند تا روی میز بیاورند.

تلاش برای حرفه ای شدن در همه زمینه های معماری منظر

معماری منظر به سرعت در حال گسترش به شاخه های متعدد و تخصصی است. طراحی بایوفیلیک (ارتباط بیولوژیکی و ذاتی انسان با طبیعت)، زیرساخت سبز، توسعه مجدد برونفیلد، مدیریت صدا، تنوع نرم افزار و … . شرط عقل این است که در چیزی که به آن علاقه دارید واقعاً خوب باشید و از آن چیزی که در بیرون وجود دارد، آگاه باشید.

نداشتن یک زندگی بیرون از دانشگاه

ارتباط خود را با خارج از دانشگاه و سرگرمیها حفظ کنید. این چیزها به شما آرامش داده و انرژی شما را باز می گردانند. زمانی را به قطع ارتباط با برنامه خسته کننده دانشگاه اختصاص بدهید.

انجام تکلیف به عنوان فرصت تفکر

این را در خاطر خود نگه دارید که شما یک دانشجو هستید و از هر پروژه و تکلیفی برای “یادگیری” چیزی که سابقه قبلی در آن نداشته اید استفاده می کنید. پروژه هایتان را در مرحله ای حفظ کنید که به فهمیدن ایده های حیاتی کمک کند و درک کنید که شما مجبور نیستید با انجام دادن پروژه تان دنیا را نجات دهید.

مقایسه خود با همکلاسی ها

سخت است که به همکلاسی ها توجه نکنید. درک کنید که ما توانایی های متنوعی داریم و همه آنها را در جهت های مختلف گسترش می دهیم. به علایق خود برتری بدهید واز همکلاسی های خود یاد بگیرید.

کمال گرا بودن

شما دانشجوی طراحی شده اید، زیرا انتقادی فکر می کنید و چیزهایی را برای کار کردن و ایجاد حس نیاز دارید. اگر شما کمال گرا نباشید، شاید نتوانید در یک رشته مربوط به طراحی ادامه دهید. اگر می خواهید در طراحی پیشرفت کنید، دانشگاه را تمام کنید و به دنبال شرکت مشاور باشید.

منبع: +

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *