کودکانی که بدون نظارت و کنترل در محیط های بیرون از منزل، امکان و مجالِ بازی دارند، نسبت به کودکانی که به این موقعیت‌ ها دسترسی ندارند، در سطح پیشرفته تری از مهارت‌ های حرکتی، روابط اجتماعی، استقلال و مهارت‌ های راه حل یابی در تعارضات و درگیری ها قرار دارند.

گردآوری و ارائه: نورا وحیدیان


Source: Marco Hüttenmoser. (1995). Children and their living surroundings: Empirical investigation into the significance of living surroundings for the everyday life and development of children. Children’s Environments, 12, 403–413.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

مطلب قبلیطراحی ساحل دریاچه پاپروکنی در جنوب لهستان
مطلب بعدیایجاد کمپینگ آتش در لکه های سبز شهری
دانشجوی کارشناسی ارشد معماری منظر دانشگاه تهران

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید