جستجو
Close this search box.

طراحی یادمان در فضای شهری دویست ساله ایندیانا

این فضای شهری با طراحی یک یادمان شامل فواره و مجسمه نمادین آتش جاودان و تراسی با ستونهای عمودی است که 92 بخش ایالت ایندیانا بر روی آن به نمایش در آمده است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

طراحی یک یادمان شهری در یکی از محوطه های ساختمان ایالتی ایندیانا باعث زیباسازی ورودی غربی شده که جایگزینی زیرساختهای قدیمی، افزایش امنیت و ایمنی در پیاده رو را به دنبال خواهد داشت. از این پروژه دو میلیون دلاری به عنوان فضای شهری دویست ساله یاد می شود. این فضای شهری شامل یک فواره و مجسمه نمادین از آتش جاودان و یک تراس با ستونهای عمودی است که 92 بخش ایالت ایندیانا بر روی آن به نمایش در خواهند آمد.

طراحی یادمان در فضای شهری دویست ساله ایندیانا

این فضای شهری، سند چشم انداز سده گذشته را محقق خواهد کرد. در اواخر سال 1916، ساخت یک فضای شهری در راستای خیابان مارکت تا غرب ساختمان ایالتی در طرحهای رسمی جشن سده ایالت ایندیانا مطرح شده بود. این طرح که شامل یک سری از ساختمانهای ایالتی در نزدیکی پلازا بوده، به واقعیت تبدیل خواهد شد. در سال 2014 در روند انتخاب طراح، مدیریت دپارتمان ایالت ایندیانا، شرکت معماری منظر MKSK را برای طراحی این پروژه و یادمان انتخاب کرد. مخارج پروژه توسط شرکتهای خصوصی تامین می شود و در ادامه کار، هزینه ها از اجاره دادن زمینهای متعلق به ایالت و برج مخابراتی تامین خواهد شد. اجرایی شدن این پروژه منوط به این است که از نظر قانونی پروژه یادبود دویست ساله ایالت ایندانا در بودجه جاری لحاظ شود.
با اجرای این پروژه و بسته شدن دائمی تقاطع خیابان سنیت (Senate Avenue) و فضای شهری روبرت دی اور (Robert D. Orr Plaza)، ترافیک روان تر و پیاده روهای امن تری در مرکز ایالت وجود خواهد داشت. طراحی پیاده روهای سنگفرش شده در اطراف سه المان اصلی باعث ایجاد فضای صمیمانه می شود. راههای فعلی عبور وسایل نقلیه پاسخگویی نیازهای متفاوتی است اما در طرح، خود را برای عبور آمبولانس و وسایل حمل تجهیزات نمایشگاهی تطبیق داده است.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *