جستجو
Close this search box.

نقش جابجایی فعال در سلامتی

مطالعه ای بر روی 30 مقاله درباره منافع پیاده روی نشان می دهد که سلامتی زمانی حاصل می شود که جابجایی به صورت فعال همچون پیاده روی و دوچرخه سواری انجام گیرد.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


نقش جابجایی فعال در سلامتی

مطالعه ای بر روی 30 مقاله منتشر شده درباره تاثیر سلامتی بر هزینه ها و منافع مرتبط با پیاده روی و دوچرخه سواری به منظور حمل و نقل، نشان می دهد که بهره مندی از سلامتی زمانی حاصل می شود که جابجایی به صورت فعال همچون پیاده روی و دوچرخه سواری انجام گیرد. بهره مندی از این سلامتی نسبت به اثرات منفی حوادث ترافیکی و قرار گرفتن در برابر آلودگی هوا از اهمیت بالاتری برخوردار است.

گردآوری و ارائه: نورا وحیدیان


Source: Mueller, Natalie, David Rojas-Rueda, Tom Cole-Hunter, Audrey de Nazelle, Evi Dons, Regine Gerike, Thomas Götschi, Luc Int Panis, Sonja Kahlmeier, and Mark Nieuwenhuijsen. (2015). Health impact assessment of active transportation: a systematic reviewPreventive medicine76, 103-114


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *