جستجو
Close this search box.

طرح رم کولهاس برای ساختمان شرکت اکسل اسپرینگر در برلین

شهر برلین در طول سالیان طولانی برای رم کولهاس منبع الهام بوده است و وی از طراحی ساختمان شرکت اکسل اسپرینگر و ادامه درگیری طولانی با این شهر هیجان زده است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

شرکت OMA عکس جدید طرح خود برای بخش دیجیتال و تجاری شرکت اکسل اسپرینگر (Axel Springer) در برلین آلمان را به نمایش گذاشت. این ساختمان یکی از بزرگترین ساختمانهای نشر دیجیتال در اروپا است. این شرکت در پنجاهمین سالگرد تاسیس خود در مراسمی رسماً راه اندازی این پروژه ساختمانی را اعلام کرد. برای پیشرفت و بازدهی بهتر بخش تجاری و بخشهای کامپیوتری شرکت یک محیط کار مدرن موردنیاز بود.
مدیرعامل شرکت اکسل اسپرینگر اعتقاد دارد که می توانند با ساختمان جدید، اهالی برلین را به آینده نزدیک کنند. در واقع فعالیتهای دیجیتالی از طریق معماری به آینده شکل می دهند و فضای کار مدرن یک دگرگونی بنیادی فرهنگی را موجب خواهد شد.

طرح رم کولهاس برای ساختمان شرکت اکسل اسپرینگر در برلیناین ساختمان در سایت پارک لیندن سابق قرار گرفته است. ساختاری جدید که از یک دهلیز بلند سی متری با عناصر پره ای سه بعدی تشکیل شده است و کل مجموعه را از به دو نیم تقسیم می کند. یک پارک عمومی در روی سقف به جای پارک اصلی ساخته شده که در دسترس عموم خواهد بود. هنگامی که ساختمان تکمیل شود توانای گنجایش 3500 نفر کارمند را خواهد داشت.
شهر برلین در طول سالیان طولانی برای رم کولهاس منبع الهام بوده است و وی از طراحی ساختمان شرکت اکسل اسپرینگر و ادامه درگیری طولانی با این شهر هیجان زده است. او خود را خوش شانس می داند که یک مشتری سبب شده تا با طراحی این ساختمان برای حل یک مشکل اساسی در دفتر کارهای امروزی که بر مبنای کار با کامپیوتر تعریف می شوند، تا حد زیادی اثر بخش باشد.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *