جستجو
Close this search box.

فاز پنجم هتل ساحلی جمیرا

طراحان فاز پنجم هتل جمیرا برای درک بهتر مخاطبین از نزدیک با مشتری های پروژه در تماس بودند. هدف نهایی رسیدن به رویای 20 میلیون گردشگر در سال 2020 است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

معاون رییس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی، شیخ محمد بن رشید المکتوم، فاز پنجم طرح توسعه ساحلی جمیرا را حمایت می کند. این طرح که اتمام آن در سال 2018 تعیین شده است؛ در واقع طرح توسعه هتل جمیرا در نزدیکی هتل معروف برج العرب است. مدیریت این پروژه بر عهده گروه جمیرا گذاشته شده و طراحان متخصص عملی از ابوظبی و لیسبن پرتغال در آن مشارکت دارند. آنچه حائز اهمیت است این است که طراحان این پروژه برای درک بهتر خواسته های مخاطبین از نزدیک با مشتری های پروژه در تماس بودند.
این پروژه علاوه بر اینکه به عنوان یک اقامتگاه فوق العاده لوکس در قالب هتل ساحلی فعلی جمیرا خواهد بود که خود شامل 350 اتاق با چشم انداز ساحلی وسیع از برج العرب است و ساحل جدید طراحی شده به تجربیات ساحلی خصوصی و امکانات تفریحی دریایی اختصاص دارد. چشمه های معدنی، زمین تنیس عالی یک مجموعه ورزشی در سطح جهانی و انواع مختلفی از نمایندگی های خرده فروشی های مواد غذایی و نوشیدنی رو به اقیانوس و در کنار هم امکانات این هتل جدید را شکل می دهند.
در هتل جدید افزایش قابل ملاحظه ای از قایق های تفریحی کنونی را خواهید دید که تقریباً دو برابر ظرفیت معمول آن است. همچنین مجموعه جدید به طیف متنوعی از امکانات ورزشی و آخرین امکانات سرگرمی مجهز است.

فاز پنجم هتل ساحلی جمیرا
دید کلی به مجموعه جدید هتل های جمیرا و چشم انداز آن به سمت برج العرب

این پروژه گسترده در مسیر رویاهای شیخ نشین های امارات برای تقویت دبی به عنوان یک قطب توریسم جهانی و جایگاه آن به عنوان مقصد شماره یک جهانگردی در سرتاسر جهان است. هدف نهایی آن نیز به انجام رساندن رویای دبی در سال 2020 برای جذب 20 میلیون جهانگرد در سال است.
گروه جمیرا، انجمن هتل های لوکس جهانی و یک نماینده از دارایی های دبی، در حال حاضر 22 هتل لوکس را در بیشتر از 10 کشور با برنامه ای رو به آینده برای اضافه کردن 10 هتل دیگر به مجموعه آثار دبی در چند سال آینده رصد می کنند. خیابان مالیان که مجموعه هتل های مشهور دبی در آن قرار دارد، در سطح جهان شناخته شده است. از این رو در کلیه طراحی ها به یکپارچگی ساختمان ها برای حفظ این شهرت توجه می شود.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

∴ لینک متن کامل خبر ∴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *