مطابق با تحقیقی در رابطه با توسعه مسکن دولتی در شیکاگو، دخترانی که در آپارتمانهایی با مناظر طبیعی بیشتر و سبزتر زندگی می کنند، نسبت به افرادی که در آپارتمان هایی مشابه اما در زمین های لم یزرع و بدون هیچ گونه سبزینگی زندگی می کنند، در آزمونهای مربوط به انضباط شخصی نمرات بهتری کسب می کنند. این درحالی است که هیچ رابطه ای بین نمرات آزمون پسران و میزان سبزینگی و طبیعت پیرامون محل زندگی آنها مشاهده نشده است که به احتمال زیاد به این دلیل بوده که آنها زمان کمتری را در خانه و پیرامون آن سپری می کنند.

گردآوری و ارائه: ملیکاسادات سیدعلی


Source: Taylor, Andrea Faber, Frances E. Kuo, and William C. Sullivan. (2002). Views of nature and self-discipline: Evidence from inner city children. Journal of Environmental Psychology, 22(1), 49-63.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

 فایل Endnote

0/5 ( 0 نظر )

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید