وجود مناطق طبیعی پوشیده از درختان پیرامون مدارس دوره متوسطه در کانادا باعث شده تا دانش آموزان از لحاظ فیزیکی، فعالتر و پر جنب و جوش تر شوند. به ازای هر ۵ درصدی که بر وسعت زمینهای پوشیده شده از درختان افزوده می شود، فعالیت فیزیکی دانش آموزان نیز در اوقات فراغت شان به میزان ۵ درصد افزایش می یابد.

گردآوری و ارائه: مونا جدیدی


Source: Janssen, Ian, and Andrei Rosu. (2015). Undeveloped green space and free-time physical activity in 11 to 13-year-old children. International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity12(1), 26.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید