وجود مناطق طبیعی پوشیده از درختان پیرامون مدارس دوره متوسطه در کانادا باعث شده تا دانش آموزان از لحاظ فیزیکی، فعالتر و پر جنب و جوش تر شوند. به ازای هر ۵ درصدی که بر وسعت زمینهای پوشیده شده از درختان افزوده می شود، فعالیت فیزیکی دانش آموزان نیز در اوقات فراغت شان به میزان ۵ درصد افزایش می یابد.

گردآوری و ارائه: مونا جدیدی


Source: Janssen, Ian, and Andrei Rosu. (2015). Undeveloped green space and free-time physical activity in 11 to 13-year-old children. International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity12(1), 26.


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

0/5 ( 0 نظر )

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید