محققان در مطالعه دو هتل در شهر زوریخ واقع در کشور سوئیس دو معیار «بالابودن هزینه ها» و «افزایش میزان اقامت» را مبنای تحقیق قرار دادند، تا اتاق های هتلهایی با ویژگی های یکسان اما دارای مناظر متفاوت را مورد ارزیابی و مقایسه قرار دهند. نتایج حاکی از این بود که این دو هتل در طول ۲۰ سال به دلیل داشتن منظری زیبا، ۱۶.۳۴ و ۴.۲۸ میلیون دلار درآمد بیشتری در قیاس با سایر هتل ها کسب کرده اند. یکی از این دو هتل مشرف به رودخانه ای واقع در مرکز شهر و دیگری مشرف به دریاچه ای با منظری وسیع از کوه های آلپ است.

گردآوری و ارائه: ملیکاسادات سیدعلی


Source: Lange, Eckart, and Peter V. Schaeffer. (2001). A comment on the market value of a room with a view. Landscape and Urban Planning 55(2), 113-120


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

0/5 ( 0 نظر )

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید