محققان در مطالعه دو هتل در شهر زوریخ واقع در کشور سوئیس دو معیار «بالابودن هزینه ها» و «افزایش میزان اقامت» را مبنای تحقیق قرار دادند، تا اتاق های هتلهایی با ویژگی های یکسان اما دارای مناظر متفاوت را مورد ارزیابی و مقایسه قرار دهند. نتایج حاکی از این بود که این دو هتل در طول ۲۰ سال به دلیل داشتن منظری زیبا، ۱۶.۳۴ و ۴.۲۸ میلیون دلار درآمد بیشتری در قیاس با سایر هتل ها کسب کرده اند. یکی از این دو هتل مشرف به رودخانه ای واقع در مرکز شهر و دیگری مشرف به دریاچه ای با منظری وسیع از کوه های آلپ است.

گردآوری و ارائه: ملیکاسادات سیدعلی


Source: Lange, Eckart, and Peter V. Schaeffer. (2001). A comment on the market value of a room with a view. Landscape and Urban Planning 55(2), 113-120


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید.

فایل Endnote

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید