جستجو
Close this search box.

فراخوان ارسال طرح به هجدهمین جشنواره بین المللی باغ

جشنواره بین المللی باغ، فراخوانی برای دریافت طرحهای پیشنهادی برای هجدهمین دوره خود را ارائه داده است. این طرحها 22 ژوئن 2017 در کبک کانادا رونمایی می شوند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

واژه Playsages چیزی بیشتر از بازی با کلمات (بازی + سنین: play + ages و یا بازی + منظر: play + paysages) است. در واقع ایده ای که در پس زمینه نسخه 2017 جشنواره بین المللی باغ قرار دارد به آن ربط پیدا می کند. ایده این جشنواره این است که معماران منظر در طراحی های خود بازی را در مرکز و هدف قرار دهند و آنرا وارد منظر کنند. این باور را در جوان امروزی رشد دهند که بازی در فضای باز به اندازه بازیهای کامپیوتری جذاب است. این سوژه، موضوع فراخوانی آزاد برای تجدیدنظر درباره بازی و شرکت در بحث جهانی اختلال کمبود طبیعت است.
جشنواره بین المللی باغ که در باغهای رفورد در کبک کانادا برگزار می شود، در حال آماده سازی برای هجدهمین دوره خود است و یک فراخوان بین المللی برای دریافت طرحهای پیشنهادی به منظور انتخاب طراحان باغهای موقتی جدید ارائه داده است. طرحهای این باغها از 22 ژوئن 2017 به نمایش در خواهند آمد.
18th-international-garden-festivalرنگ، تحرک، غافلگیری، تعامل و برخورد خودجوش تنها برخی از عناصری هستند که باغهای سرزنده دوره های پیشین این جشنواره را در برخورد با بازدیدکنندگان جوان موفق ساخته اند و همین عناصر در عین حال عامل جذب بسیاری از بزرگسالان که ذهنی سرزنده و روحیه ای شوخ طبع دارند، نیز بوده اند.
شرکت در این فراخوان برای همه معماران منظر، معماران و تیمهای میان رشته ای از کانادا و کشورهای دیگر آزاد است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات کامل در مورد این فراخوان می توانند به این وبسایت آن مراجعه نمایند. آخرین مهلت ثبت نام نیز دوشنبه 14 نوامبر 2016 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *