جستجو
Close this search box.

مسابقه فیلم کوتاه – فستیوال معماری منظر

انجمن معماران منظر استرالیا با همکاری موزه ملی استرالیا و مجله لاپلاس برای ارسال فیلم کوتاه 3 دقیقه‌ ای با موضوع عصر جدید آنتروپوسین فراخوان داده است.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

“آنتروپوسین” یک رقابت جهانی در زمینه فیلم کوتاه است که مناظر عمیقاً ترسناک و در عین حال فوق العاده خوش‌ بینانه قرن 21 را پوشش می‌ دهد. انجمن معماران منظر استرالیا در همکاری با موزه ملی استرالیا و مجله میان رشته‌ ای معماری منظر با نام لاپلاس، از علاقه مندان برای ارسال فیلمهای کوتاه 3 دقیقه‌ ای با موضوع کلی عصر جدید آنتروپوسین (جدیدترین دوره زمین شناسی که سر آغاز تأثیر عمده فعالیتهای انسان بر اکوسیستم و ساختار زمین‌ شناختی سیاره است) دعوت می‌ نماید.
Anthroposcene Short Film Competitionشش نامزد نهایی در گزینش اولیه توسط داوران برای نمایش عمومی در موزه ملی استرالیا در کانبرا، در عصر روز 27 اکتبر 2016  انتخاب خواهند شد. برنده نهایی از طریق مشارکت مخاطبان در برنامه نمایش عمومی تعیین می‌شود و جایزه‌ای به مبلغ 10،000 دلار استرالیایی به برنده اعطاء می‌گردد. شرکت کنندگان می توانند فیلمهای خود را توسط تلفن همراه یا هر دستگاه دیگری ضبط کنند. مهلت نهایی شرکت در این مسابقه 1 آگوست 2016 مطابق با 11 مرداد 1395 خواهد بود. اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد و اسامی هیئت داوران را می توانید در سایت آن پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *