جستجو
Close this search box.

تاثیر فضای سبز بر سلامتی سالمندان و زنان خانه دار

زندگی در محیط سرسبز بر سلامتی تاثیر دارد. این تاثیر بر روی زنان خانه دار و سالمندان قوی تر است زیرا آنها زمان بیشتری را در نزدیکی خانه هایشان سپری می کنند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب


AB27464بر اساس مطالعاتی که در هلند صورت گرفته است؛ دریافته اند که زندگی در محیط سرسبز بر سلامتی ساکنان تاثیرگذار است. این تاثیر تا حدودی بر روی ساکنان با میزان تحصیلات کمتر، قویتر بوده و این گروه به مشخصه های محیطی و فیزیکی محلی حساسیت بیشتری نشان می دهند. ارتباط بین فضای سبز و علائم سلامتی که بروز بیشتری دارند، برای زنان خانه دار و سالمندان قوی تر است زیرا این دو گروه زمان بیشتری را در نزدیکی خانه هایشان سپری می کنند.

گردآوری و ارائه: شبنم محمدزاده


Source: De Vries, Sjerp, Robert A. Verheij, Peter P. Groenewegen, and Peter Spreeuwenberg. (2003). Natural Environments – Healthy Environments? An Exploratory Analysis of the Relationship Between Greenspace and Health. Environment and Planning. A 35(10), 1717-1731


با دریافت فایل ارجاع دهی، از طریق نرم افزار Endnote اطلاعات مربوط به ارجاع در متن مقاله (Citation) و درج در فهرست منابع (Bibliography) در اختیار شما خواهد بود. برای آشنایی با نحوه ورود منبع و استفاده از آن با برنامه Endnote در محیط Word به صفحه راهنما مراجعه کنید. 

فایل Endnote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *